Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

office 2013 verdwenen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: office 2013 verdwenen

Microsoft duwt iedereen richting Office 365. Die is bruikbaar op zowel Windows als Mac. Ikzelf heb recent een familielicentie voor vijf logins/installaties gekocht voor 70€ via mijn werk. Beschikbaar op win en Mac.

De applicaties op Mac zijn deze gekend van de vorige versies. Access is daar bijvoorbeeld niet bij.

Open Office of Libre Office is eigenlijk voor veel mensen een goed en goedkoper alternatief. Maar via school/bedrijf verkoopt Microsoft Office met serieuze kortingen dat veel mensen bij MSOffice plakken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    EOS 10D - 40D - 7D II Glas 10-22S 17-40L 15-85S 70-300L 100-400L
    EOS 10 Glas 28-105 70-210

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Ik ken er die Open Office gebruiken en die daar heel tevreden over zijn (Open Office is gratis).
      Als hier Office 2007 niet meer wil werken om een of andere reden, dan denk ik dat ik ook Open Office zal gebruiken.

Voor die paar keer per jaar (minder dan 10 x per jaar) dat ik Office gebruik ga ik geen abonnement betalen, want dan wordt het heel erg duur per keer dat ik er gebruik van maak.
      Ik was inderdaad Open Office vergeten. Vroeger nog op de Mac gehad, en het zou best voldoende kunnen zijn voor m'n behoeften.
      Nu... ik werk met Mac en  heeft zijn eigen 'Office', volledig gratis bij elke Mac geleverd: Pages ( alternatief voor Word), Numbers (Excel), Keynote (PowerPoint). Ik ga zeker ook eens proberen in hoeverre een Excel spreadsheet met nogal wat formules in, in Numbers overeind blijft.
      Teksten kan ik met eender welk programma schrijven; ik was destijds op het werk een Word-expert, of beter gezegd: een tekstverwerkingsexpert. Van Wang (pure tekstverwerking, de terminals konden niets anders) naar Macintosh en MSWord, dan moesten en zouden we WordPerfect gebruiken, wat toen alleen maar voor Windows beschikbaar was. Dus alles Macs d'eruit en vervangen door Compaq/Windows. Tenslotte bleek WordPerfect helemaal niet perfect te zijn, en moesten we weer Word gebruiken, maar ditmaal op PC/Windows!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
        Ik gebruik office 2013 niet zo veel, maar vandaag merkt ik dat het gewoon van mijn pc verdwenen is en ik kan het blijkbaar ook niet meer herinstalleren.
        Iemand dezelfde problemen na een windows update op 15/7/2020 ?
        Heeft iemand een oplossing gevonden ?

Vriendelijke groeten

Peter
        Je gebruikt het weinig zeg je.
        Dan is Open office meer dan goed genoeg en bovendien gratis.
        Ik gebruik dat hier reeds jaren.

Comment

ik ben ondertussen overgeschakeld naar libreoffice, ook gratis, maar ik heb de indruk dat het frequenter wordt aangepast dan openoffice.

Comment

Working...
          X