Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Dit zijn geen lashandschoenen. Daar zijn de polsstukken te kort voor.
Het zijn handschoenen die gebruikt worden door betonbekisters. Dus voor arbeiders die de hele dag bezig zijn met ijzerdraad, of die prefab betonijzer-constructies moeten vastnemen waar op elk knooppunt gemene ijzerdraadjes zitten.
edit : ik zie pas nu dat Red Falcon ook al schreef dat de "manchetten" te kort zijn voor lashandschoenen.
Dit zijn geen lashandschoenen. Daar zijn de polsstukken te kort voor.
Het zijn handschoenen die gebruikt worden door betonbekisters. Dus voor arbeiders die de hele dag bezig zijn met ijzerdraad, of die prefab betonijzer-constructies moeten vastnemen waar op elk knooppunt gemene ijzerdraadjes zitten.
edit : ik zie pas nu dat Red Falcon ook al schreef dat de "manchetten" te kort zijn voor lashandschoenen.
Toen ik net van school was, half jaren tachtig, deed ik niet anders dan lassen van draadkooien en onderhoud, herstelling, revisie van hogedrukreinigers en andere machines
De handschoenen die ik toen gebruikte waren er net zoals deze, dus korte, wat op sommige momenten wel eens pijnlijk kon zijn als je boven je hoofd moest lassen
Mettertijd kwamen er dan de langere soort wat toch al iets scheelde, dus ja daarmee dat ik zei lashandschoenen
Comment