Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zware (tuin?) handschoenen gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zware (tuin?) handschoenen gezocht

Beschermen tegen doorns, dus ja in feite snijden.
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Dit zijn geen lashandschoenen. Daar zijn de polsstukken te kort voor.
      Het zijn handschoenen die gebruikt worden door betonbekisters. Dus voor arbeiders die de hele dag bezig zijn met ijzerdraad, of die prefab betonijzer-constructies moeten vastnemen waar op elk knooppunt gemene ijzerdraadjes zitten.

edit : ik zie pas nu dat Red Falcon ook al schreef dat de "manchetten" te kort zijn voor lashandschoenen.
      Last edited by notex; 3 juli 2020, 13:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
        Dit zijn geen lashandschoenen. Daar zijn de polsstukken te kort voor.
        Het zijn handschoenen die gebruikt worden door betonbekisters. Dus voor arbeiders die de hele dag bezig zijn met ijzerdraad, of die prefab betonijzer-constructies moeten vastnemen waar op elk knooppunt gemene ijzerdraadjes zitten.

edit : ik zie pas nu dat Red Falcon ook al schreef dat de "manchetten" te kort zijn voor lashandschoenen.
        Toen ik net van school was, half jaren tachtig, deed ik niet anders dan lassen van draadkooien en onderhoud, herstelling, revisie van hogedrukreinigers en andere machines
        De handschoenen die ik toen gebruikte waren er net zoals deze, dus korte, wat op sommige momenten wel eens pijnlijk kon zijn als je boven je hoofd moest lassen
        Mettertijd kwamen er dan de langere soort wat toch al iets scheelde, dus ja daarmee dat ik zei lashandschoenen

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
          Beschermen tegen doorns, dus ja in feite snijden.
          Tegen likdoorns moet ge betere schoenen kopen. [emoji23]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Working...
          X