Zelfs wanneer de mussen door hitte van het dakvallen staat het topic 'winterbanden' al tien jaar lang zonder winter weer beleeft te hebben boven aan dit chit chat forum.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zelf wanneer de mussen van het dakvallen
Collapse
X
-
-
Zelf wanneer de mussen van het dakvallen
Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk berichtZelfs wanneer de mussen door hitte van het dakvallen staat het topic 'winterbanden' al tien jaar lang zonder winter weer beleeft te hebben boven aan dit chit chat forum.
En de winterbanden zijn een actueel probleem met deze crisis. [emoji6]Canon EOS Digital
BD0479BE
-
Re: Zelf wanneer de mussen van het dakvallen
laat ons toch een beetje afleiden van wat we deze weken opgelegd krijgenAlbums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk berichtZelfs wanneer de mussen door hitte van het dakvallen staat het topic 'winterbanden' al tien jaar lang zonder winter weer beleeft te hebben boven aan dit chit chat forum.
In de titel: dak vallen
In de tekst nog eens "dak vallen" even verder "winterweer" en "beleefd"...BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk berichtIn de titel: dak vallen
Als men dan toch bezig is. [emoji23]Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk berichtAls men dan toch bezig is :
De Action is nu nog gesloten, maar binnenkort zijn daar weer zakjes met punten en komma's te koop.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtAls de mieren dan toch gene.kt moeten worden, het is beleefd en niet beleeft.Last edited by nete; 26 april 2020, 13:11.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk berichtLOL. Ben hier precies emails met mijn collega aan het lezen. Ik krijg die ook altijd verbeterd terug... Ja, ik weet het, het is "e-mails". (dat laatste voor het geval ze meeleest)BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk berichtLOL. Ben hier precies emails met mijn collega aan het lezen. Ik krijg die ook altijd verbeterd terug... Ja, ik weet het, het is "e-mails". (dat laatste voor het geval ze meeleest)
Om bij de mussen te blijven : ALS de hemel naar beneden zou vallen dan zijn alle mussen dood...
Spanik, misschien moet je je collega eens vragen naar het voltooid deelwoord van e-mailen ???? Of naar een beest dat eieren van kippen eet : een kippe(n?)-?eie(ren, eië)-(?)eter. Ik noem dat een ekster.
Jaja, ik weet het : totaal irrelevant maar winterbanden eind april zijn dat ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk berichtSpanik, misschien moet je je collega eens vragen naar het voltooid deelwoord van e-mailen ???? Of naar een beest dat eieren van kippen eet : een kippe(n?)-?eie(ren, eië)-(?)eter. Ik noem dat een ekster.
Soit, ik ga wat film schieten met de pinhole, het is tenslotte WWPD vandaag. Zes 4x5 chassis met FP4+ geladen en eens de blok rond wandelen.
(*) ik wil niet moeilijk doen, maar germanist(e) is zonder hoofdletterLast edited by Spanik; 26 april 2020, 13:06.
Comment
Comment