Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet Safespot, doen of niet?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet Safespot, doen of niet?

De meerwaarde is vooral voor TN, zo vangen ze nog eens €5/maand extra. Geven ze, aangezien ze zowat je internet connectie volledig overnemen, garantie dat je veilig bent? Krijg je een vergoeding als er toch iets mis loopt?
    Je kan perfect zelf voor je internetveiligheid zorgen met gratis software.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Comment

Wel na mijn zogeheten "Crash" na een MS update dacht ik eruit te geraken met Trend Micro.
      Daar een en ander van gedownload en daar zat ondermeer een progje bij om de veiligheid van mijn Pc en andere toestellen te testen.
      Mijn GSM, radio en TV wa&ren veilig, enkel mijn modem van Telenet was onveilig er stond een poort open.
      daar niks van kennende ben ik ook niet beginnen prutsen, mss. hebben ze in Mechelen hun fout ingezien en moeten we weer betalen voor de kemels dat ze geschoten hebben.
      Na dit voetbal seizoen verdwijnt bij "Play Sport" en "Play More" het eerste omdat het voetbal mij minder interesseert door de heel slechte arbitrage en nog slechtere VAR en het tweede omdat het ondanks een nieuwe TV Box weer niet meer naar behoren werkt.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Besteld, installatie was vrij gemakkelijk. Er is nog één kleine hapering met ee, MacMini die zowel draadloos als bekabeld verbonden is en als twee toestellen gezien wordt. Aangezien die naast de router staat zal de draadloze verbinding uitzetten wel voldoende zijn.

Wel verbaasd dat we al 11 toestellen op internet hebben met ons twee, meer dan gedacht. Er is een applicatie op mijn smartphone die alles beheert/controleert en die is eenvoudig en efficiënt te noemen. Nu afwachten wat het gebruik over een paar maanden gespreid geeft.
        ...leeg...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
          Je kan perfect zelf voor je internetveiligheid zorgen met gratis software.
          Zo is dat.
          Wat niet wil zeggen dat ik Telenet Safespot waardeloos vind.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
          X