Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DPD problemen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: DPD problemen

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Dan is uw pakje vermoedelijk nog niet overhandigd door de verzender, tenzij menner vergeten inspannen is.
    Vorige week blijkbaar ook redelijk wat zaken gesloten door carnaval.
    Je zou wel eens gelijk kunnen hebben Freddy.
    Ik heb contact opgenomen met bol.com en deze hebben de desbetreffende firma gecontacteerd, indien deze binnen de twee dagen niet gereageerd zou hebben zou bol.com mijn geld teruggestort hebben.
    De firma heeft beloofd mij het pakje terug op te sturen en ik vind dit heel eerlijk van ze. Waar de fout zit zullen we nooit te weten komen en is uiteindelijk ook niet belangrijk, missen is menselijk zeggen ze hier.
    Het was toch geen fortuin dat aangerekend werd en het waren geen levensnoodzakelijke medicijnen die ik besteld had dus geduld is een schone deugd en uiteindelijk zal alles (hopelijk) wel in orde komen.

Comment

DPD problemen

Oorspronkelijk geplaatst door jv2e Bekijk bericht
      Vermits het hier toch niet meer ernstig is : "menner" en "inspannen" : wordt dat met de pony express geleverd?
      Ik schreef dus ... “tenzij men vergeten in te scannen is”.
      Maar waarom die spellingscontrole soms ongevraagd tekst verandert naar iets onzinnig is toch bizar.
      Soms voegt die woorden toe die er niet stonden of verandert de zin helemaal. [emoji6]
      Had het dus niet gezien deze keer.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Mijn pakje is vandaag gearriveerd, met een andere koerierdienst deze keer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
          Mijn pakje is vandaag gearriveerd, met een andere koerierdienst deze keer
          Eind goed, al goed. [emoji106]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Die keukenhulpjes worden trouwens in Nederland net over de grens met Reusel gemaakt, en moeten dus niet in tegenstelling tot wat hierboven beweerd word met het vliegtuig de wereld rondgevlogen worden.
            Ik voel me hierbij aangesproken, maar heeft u, wat je hier beweerd, wel degelijk zo gelezen?

Citaat uit #5:

Bovendien vind ik DPD één van de betere koerierdiensten.
            DHL verzend zijn pakjes uit Nederland eerst naar Duitsland en pas dan naar België.

Toch heel wat anders dan wat u beweerd, nietwaar?
            Last edited by Red Falcon; 5 maart 2020, 00:23.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

DPD problemen

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Ik voel me hierbij aangesproken, maar heeft u, wat je hier beweerd, wel degelijk zo gelezen?
              Dat is hier inderdaad te lezen geweest Luc, maar niet van u en gewist.
              Last edited by Guest42; 5 maart 2020, 06:47.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht

Citaat uit #5:

Bovendien vind ik DPD één van de betere koerierdiensten.
                DHL verzend zijn pakjes uit Nederland eerst naar Duitsland en pas dan naar België.

Toch heel wat anders dan wat u beweerd, nietwaar?
                Sorry Luc,

maar dat was niet naar u bedoeld maar naar een ander persoon die mij "verweet" nog thuis te wonen, geen kinderen te hebben en met mijn fiets door het leven te gaan, het had iets met milieu te maken denk ik, het kwam erop neer dat het "hypocriet" zou zijn om dan een online order te zetten. Dit was dus zeker geen verwijt naar u toe, helemaal niet. De persoon in kwestie heeft trouwens zijn comment gewijzigd (tot twee keer toe) en dat is hier nu niet meer te lezen. Demeyereg heeft dit ook gezien, zie zijn comment hierboven, dus ik ben niet de enige. Het was zeker niet de bedoeling u aan te vallen, integendeel.

Comment

Sorry Luc,

maar dat was niet naar u bedoeld maar naar een ander persoon die mij "verweet" nog thuis te wonen, geen kinderen te hebben en met mijn fiets door het leven te gaan, het had iets met milieu te maken denk ik, het kwam erop neer dat het "hypocriet" zou zijn om dan een online order te zetten. Dit was dus zeker geen verwijt naar u toe, helemaal niet. De persoon in kwestie heeft trouwens zijn comment gewijzigd (tot twee keer toe) en dat is hier nu niet meer te lezen. Demeyereg heeft dit ook gezien, zie zijn comment hierboven, dus ik ben niet de enige. Het was zeker niet de bedoeling u aan te vallen, integendeel.
                  Je mag gerust schrijven dat die persoon "notex" was. Als jij berichten schrijft dat je het milieu wil sparen door bewust geen kinderen op de wereld te zetten, bij je moeder woont en altijd met de fiets rijdt, dan vind ik dat een lovenswaardig initiatief. Dat was helemaal geen verwijt in jouw richting. Maar als je dan een poetshulpje van een paar € online bestelt waarvoor zo een dieselbusje moet rondrijden en de boel verpesten... Als je dan toch het milieu wil sparen dan ga je dat poetshulpje in de supermarkt halen met de fiets. Ten andere heb ik het woord "hyprocriet" helemaal niet geschreven. Dat is je eigen conclusie die er niet ver naast zit. Blijkbaar kun je af en toe ook eens logisch redeneren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                    Maar als je dan een poetshulpje van een paar € online bestelt waarvoor zo een dieselbusje moet rondrijden en de boel verpesten... Als je dan toch het milieu wil sparen dan ga je dat poetshulpje in de supermarkt halen met de fiets.
                    Dan moet dat eerst geleverd worden in de winkel, niet met een busje maar met een vrachtwagen.
                    En hoe meer leveringen een koeriersdienst maakt op een dag, hoe nuttiger en milieuvriendelijker die rit wordt.
                    Als die enkel naar mij toe moet komen of ondertussen ook bij vijf buren iets kan leveren, dan is dat een groot verschil.
                    Het merendeel gaat wel met de wagen naar de winkel, dus veel beter 1 bestelwagen naar 100 klanten dan 100 klanten naar 1 winkel.
                    Die winkel moet ook verwarmd en verlicht worden, dus ook niet milieuvriendelijk als men dan toch wil vergelijken. [emoji6]

Buiten dit zie ik niet echt welk verband dat allemaal heeft met de originele vraagstelling.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Eerlijk gezegd had ik dat keukenhulpje voor mijn moeder gekocht, zij wist niet waar ze dat verkochten, en heeft rondgekeken in de lokale supermarkt (er is er maar ééntje in mijn dorpje) en in grote(re) winkels in de buurt maar nergens te vinden. Dus vroeg ze of ik dat op bol ofzo kon kopen. Dus heb ik dat dan ook gedaan

Comment

Dus vroeg ze of ik dat op bol ofzo kon kopen. Dus heb ik dat dan ook gedaan
                        Je hoeft je toch niet te verantwoorden waarom je iets waar dan ook koopt?
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

Comment

Sorry Luc,

Sorry Steven dat had ik niet gelezen. Mijn excuus dus naar u toe maar zeker NIET naar deze die oordeelt op uw manier van leven.
                          Is nogal wiedes dat ALLEEN jij kunt beslissen op welke manier je door het leven gaat, een ander heeft zich daar niet mee te moeien.
                          En aangezien hij zijn bericht heeft verwijderd was ik dus abuis, nogmaals mijn excuus Steven.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                            Je hoeft je toch niet te verantwoorden waarom je iets waar dan ook koopt?
                            Dat is wat ik daar ook van denk.
                            Straf dat men zich moet verdedigen bij zo’n simpele vraag. [emoji6]
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Working...
                            X