Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijzen SSD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Prijzen SSD

    Wel ik denk dat de oorzaak ergens anders te zoeken valt. Wanneer je een bepaalde site voor de eerste keer open doet, krijg je de laagste prijs, en wordt je cookies en of ip opgeslagen.Bij het volgend bezoek waarschijnlijk de normale prijzen. Oplossing alle site gegevens wissen, of een andere pc of smart of tablet gebruiken. Of nog beter bij de buren of een vriend. Ik heb het dus meegemaakt met een reservering van P&O KLM en andere.
    https://ggpics.be/

    Comment


    • #17
      Re: Prijzen SSD

      Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
      Waarschijnlijk heb je gelijk.
      Als die Covid-19 crisis nog lang duurt gaan er niet alleen vele tekorten ontstaan maar komen we ook in een rauwe economische crisis terecht.
      In zowat alle elektronica zitten er tegenwoordig "made in China" onderdelen in.
      Voila, ik denk dat Skitch het 100% bij het juiste eind heeft.
      Er zal uiteindelijk een vorm van schaarste ( lees “ moeilijk/slechte verkrijgbaarheid” ) ontstaan, en dan vragen de winkels uiteindelijk wat ze willen..
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #18
        Re: Prijzen SSD

        Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
        Wel ik denk dat de oorzaak ergens anders te zoeken valt. Wanneer je een bepaalde site voor de eerste keer open doet, krijg je de laagste prijs, en wordt je cookies en of ip opgeslagen.Bij het volgend bezoek waarschijnlijk de normale prijzen. Oplossing alle site gegevens wissen, of een andere pc of smart of tablet gebruiken. Of nog beter bij de buren of een vriend. Ik heb het dus meegemaakt met een reservering van P&O KLM en andere.
        Wel, ik kijk net en de prijs is 506 euro bij CB voor de Samsung 2TB, nochtans worden mijn cookies regelmatig gewist en heb ik nog nooit gezocht naar een ssd.

        edit cookies gewist, zelfde resultaat
        Last edited by nabi; 22 februari 2020, 14:16. Reden: cookies gewist

        Comment


        • #19
          Re: Prijzen SSD

          Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
          Wel, ik kijk net en de prijs is 506 euro bij CB voor de Samsung 2TB, nochtans worden mijn cookies regelmatig gewist en heb ik nog nooit gezocht naar een ssd.

          edit cookies gewist, zelfde resultaat
          Net gaan kijken, idem €506.
          Wil je echt testen of cookies er iet mee te maken hebben gebruik dan TOR browser. Geen cookies, geen zelfde IP en ook geen "fingerprinting". Je bent dan steeds een "nieuwe" gebruiker die voor het eerst op hun site komt.
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #20
            Prijzen SSD

            Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
            Wel, ik kijk net en de prijs is 506 euro bij CB voor de Samsung 2TB, nochtans worden mijn cookies regelmatig gewist en heb ik nog nooit gezocht naar een ssd.

            edit cookies gewist, zelfde resultaat
            Ik bekijk die prijs meestal eens op verschillende toestellen en verschillende browsers en dat is gewoon steeds hetzelfde, ook als je een incognito venster opent.
            En volgens IP kan het ook niet want het zijn verschillende toegangen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #21
              Prijzen SSD

              Verkeerde quote. [emoji6]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #22
                Re: Prijzen SSD

                Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                Voila, ik denk dat Skitch het 100% bij het juiste eind heeft.
                Er zal uiteindelijk een vorm van schaarste ( lees “ moeilijk/slechte verkrijgbaarheid” ) ontstaan, en dan vragen de winkels uiteindelijk wat ze willen..
                Dat is dan dom want op de website van de fabrikant staan de aanbevolen prijzen en daar zijn ze de laatste tijd zelfs verlaagd.
                CB is eigenlijk nooit echt de goedkoopste geweest, veel zaken zijn er (veel) duurder dan elders maar dergelijke prijsaanpassingen zijn wel extreem.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #23
                  Re: Prijzen SSD

                  CB is zeker niet de beste voor dat soort dingen, ze zijn niet met alles het goedkoopst, verre van zelfs
                  Maar het voordeel van hen is makkelijk terug sturen zonder problemen

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: Prijzen SSD

                    Oorspronkelijk geplaatst door Josca Bekijk bericht
                    ssd sandisk 500 GB- Van Den Borre 84,00 € _ Fnac 219,00 € dit is toch wel echt extreem

                    https://www.vandenborre.be/externe-h...able-ssd-500gb
                    Dat model is overal redelijk duur, is dan ook geen gewone SSD
                    Deze dient echt om schokken en vallen op te vangen
                    Tevens schelen SSD's héél veel in prijs als je de lees- en schrijfsnelheden vergelijkt

                    En het verschil tussen VDB en Fnac scheelt inderdaad veel, maar Fnac scheelt van dag tot dag in z'n prijzen en is eigenlijk altijd één van de duurste winkels geweest vind ik
                    Maar dit model staat wel erg goedkoop bij VDB

                    grts
                    Sieg
                    Last edited by Sieg; 22 februari 2020, 22:18.
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: Prijzen SSD

                      Hier sé :


                      https://www.hln.be/geld/consument/co...-aan~a637c014/

                      Comment


                      • #26
                        Re: Prijzen SSD

                        Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                        Elke reden is goed hé tegenwoordig

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: Prijzen SSD

                          Ik vergelijk meestal snel via tweakers voor een richtprijs.
                          Nu merk ik dat CB daar niet meer tussen staat?

                          SSD, speakers, iPhone of scheerapparaat ... nergens geen prijsvermelding van CB.
                          Ze zijn wel met alles duurder dan de andere webwinkels ... raar.
                          Iig goed om te weten.

                          Comment


                          • #29
                            Re: Prijzen SSD

                            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            Die dingen blijven eigenlijk wel heel duur zeg!
                            Als je die vingerprint en zo niet echt van doen hebt, is een T5 van 2TB toch heel wat goedkoper Luc
                            koop je gewoon bij MM daar liggen ze in de rekken.

                            Comment


                            • #30
                              Re: Prijzen SSD

                              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              Als je die vingerprint en zo niet echt van doen hebt, is een T5 van 2TB toch heel wat goedkoper Luc
                              koop je gewoon bij MM daar liggen ze in de rekken.
                              https://www.mediamarkt.be/nl/product...u-1685464.html
                              Dat is nog heel veel geld hé Geert als je dit vergelijkt met een gewone externe HD
                              Ik vind het persoonlijk toch ook wel dat die externe SSD's duur blijven

                              grts
                              Sieg
                              Voor meer foto's ; www.sieg.be

                              Comment

                              Working...
                              X