Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

    Dat dacht ik ook, ik heb de mail toch maar doorgestuurd naar safeonweb.be, waarschijnlijk ben ik niet de eerste die zo'n mail gekregen heeft, en zullen er zijn die toch op die link klikken om "te voorkomen" dat er iets binnen komt dat ze niet besteld hebben.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

      Deze werd vanmorgen door m'n spamfilter tegengehouden. Vreemd, want zogezegd van Apple, die me een gratis Samsung S11 belooft!



      De tekst is bijzonder stuntelig.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

        Allen,

        Ik heb even geen tijd, maar wil dit doorgeven aan iemand die dit nodig heeft:

        Bonjour, j'ai un don pour vous d'un montant de 1 800 000 euros si vous êtes prêt à retrouver votre solidité financière, veuillez nous répondre afin que nous puissions approuver le don de bon cœur pour vous.

        DPaul
        DPaul - A.FIAP
        D810, nikkors and other stuff

        Comment


        • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

          Beste klant,
          Alle klanten gaan per 16 mei 2020 over op de beter beveiligde kaartlezer. Tot 16 mei 2020 kunt u uw nieuwe kaartlezer kosteloos aanvragen.
          Na bovengenoemde datum gaan wij 29,50 in rekening brengen. Dit wordt automatisch van uw rekening afgeschreven.
          Lees hier meer informatie en vraag meteen uw nieuwe kaartlezer aan.
          Met vriendelijke groet,
          Frans Wijngaarden
          Directeur personeelszaken
          Dit is een automatische genegeerde e-mail.
          1 minuut later kost de kaartlezer nog maar 22,50€

          Beste klant,
          Alle klanten gaan per 16 mei 2020 over op de beter beveiligde kaartlezer. Tot 16 mei 2020 kunt u uw nieuwe kaartlezer kosteloos aanvragen.
          Na bovengenoemde datum gaan wij 22,50 in rekening brengen.
          Dit wordt automatisch van uw rekening afgeschreven.
          Lees hier meer informatie en vraag meteen uw nieuwe kaartlezer aan.
          Met vriendelijke groet,
          Frans Wijngaard
          Directeur personeelszaken
          Dit is een automatische genegeerde e-mail.
          Weer straf gedaan. Is in mijn reguliere mailbox van Telenet gekomen waarin ik anders nooit spam of phisingberichten krijg.
          Mijn echt mail adres is niet vermeld in de headers.

          van : bnpvdienst1k@magenta.de
          aan : info@parisbasfortlv.be

          van : bnpproduct-x90@magenta.de
          aan : info@parisbaslfort.be
          Last edited by notex; 10 mei 2020, 04:36.

          Comment


          • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

            Gelukkig wordt deze mail automatisch genegeerd...

            Comment


            • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

              Gisteren een brief van de Vlaamse Belastingsdienst. Die blijven ook maar proberen.....

              Comment


              • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

                Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                1 minuut later kost de kaartlezer nog maar 22,50€



                Weer straf gedaan. Is in mijn reguliere mailbox van Telenet gekomen waarin ik anders nooit spam of phisingberichten krijg.
                Mijn echt mail adres is niet vermeld in de headers.

                van : bnpvdienst1k@magenta.de
                aan : info@parisbasfortlv.be

                van : bnpproduct-x90@magenta.de
                aan : info@parisbaslfort.be
                Vanmiddag nog zo'n bericht in mijn postbus gevonden. Werkzekerheid daar blijkbaar niets: alweer een andere personeelsdirecteur...

                Comment


                • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

                  Vanmorgen een sms van ING dat mijn rekening in quarantaine is geplaatst en ik dringend contact moet opnemen via een URL wil ik nog verder kunnen gebruik maken van d ie rekening bij hun bank.
                  ING-rekening? Heb ik niet, zullen wel een verkeerd nummer in hun bestand hebben

                  Comment


                  • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

                    Heb ik ook al gehad. En eigenaardig genoeg is het altijd over ING dat het gaat.

                    Comment


                    • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                      Heb ik ook al gehad. En eigenaardig genoeg is het altijd over ING dat het gaat.
                      dan heb je geluk! Ik krijg er ook voor al mijn rekeningen bij Fortis, KBC, ING, Deutsche (maar dat is al een beetje geleden). Ik wou dat ik die allemaal had en dat er ook nog een positief saldo was.

                      Comment


                      • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

                        Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                        Heb ik ook al gehad. En eigenaardig genoeg is het altijd over ING dat het gaat.
                        dan heb je geluk! Ik krijg er ook voor al mijn rekeningen bij Fortis, KBC, ING, Deutsche (maar dat is al een beetje geleden). Ik wou dat ik die allemaal had en dat er ook nog een positief saldo was.

                        Comment


                        • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

                          Oorspronkelijk geplaatst door jv2e Bekijk bericht
                          Ik wou dat ik die allemaal had en dat er ook nog een positief saldo was.
                          1€ is ook positief hé.
                          En daarna 20€ bankkosten. [emoji23]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

                            Ik vermoed dat hier ook wel NERO gebruikers zijn. Vanmorgen deze mail. Ik moet toegeven dat ik op het eerste gezicht echt wou doorclicken, maar dan toch maar dubbel gecheckt. Is toch heel misleidend, vind ik

                            zelfs met mijn naam op.

                            Comment


                            • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

                              Eerlijk gezegd, dit is inderdaad héél overtuigend. Enige dat mij eigenaardig lijkt is die "via freshsales.io". De rest? Beetje weinig formeel voor duits te zijn. Misschien ook waar die link naartoe gaat.

                              Comment


                              • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

                                Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                                Eerlijk gezegd, dit is inderdaad héél overtuigend. Enige dat mij eigenaardig lijkt is die "via freshsales.io". De rest? Beetje weinig formeel voor duits te zijn. Misschien ook waar die link naartoe gaat.
                                Zelfs die freshsales lijkt een professionele website... Maar ik ga toch niet clicken...

                                Comment

                                Working...
                                X