Het lijkt leuk automatische rolgordijnen met afstandsbediening, type Fyrtur.
Aansluiten op de hub van €32.95 en je kan ze met de home app gebruiken (met soms nog wat kinderziekten, maar werkt wel grotendeels)
Voorlopig weer eerst in NL, nog niet in België
Hoopte rond de €500, maar is toch €710 voor m'n 5 living ramen, maat 80 x 195 (4x €129) + 140 x 195 (€159) + €32.95 Trådfri-hub (om met homeconnect app te kunnen bedienen op je telefoon).
Zopas nog eens gewone rolgordijnen gesimuleerd en €253 dus toch een pak duurder voor de goedkoopste automatische van Ikea, goedkoper automatisch zal wel niet bestaan...
Probleem is dat ik niet weet welke verduisterende te nemen.
-Horizontale jaloezieën : komt teveel stof op
-Gewone overgordijnen vroeger gehad en niet zo mooi
-Vertikale lamellen zitten soms niet goed vast en scheuren soms af bovenaan in het midden
-Vouwgordijnen heb ik in mijn slaapkamer
Ik weet echt niet meer welke nemen, hebben jullie moderne overgordijnen/rolgordijnen/vertikale lamelllen die nog modern zijn?
Een vriend heeft vertikale aluminium lamellen en is er tevreden van.
Aansluiten op de hub van €32.95 en je kan ze met de home app gebruiken (met soms nog wat kinderziekten, maar werkt wel grotendeels)
Voorlopig weer eerst in NL, nog niet in België
Hoopte rond de €500, maar is toch €710 voor m'n 5 living ramen, maat 80 x 195 (4x €129) + 140 x 195 (€159) + €32.95 Trådfri-hub (om met homeconnect app te kunnen bedienen op je telefoon).
Zopas nog eens gewone rolgordijnen gesimuleerd en €253 dus toch een pak duurder voor de goedkoopste automatische van Ikea, goedkoper automatisch zal wel niet bestaan...
Probleem is dat ik niet weet welke verduisterende te nemen.
-Horizontale jaloezieën : komt teveel stof op
-Gewone overgordijnen vroeger gehad en niet zo mooi
-Vertikale lamellen zitten soms niet goed vast en scheuren soms af bovenaan in het midden
-Vouwgordijnen heb ik in mijn slaapkamer
Ik weet echt niet meer welke nemen, hebben jullie moderne overgordijnen/rolgordijnen/vertikale lamelllen die nog modern zijn?
Een vriend heeft vertikale aluminium lamellen en is er tevreden van.
Comment