Re: Big Brother Proximus krijgt dictator streken.
Mijn domein heb ik genomen inclusief webhosting en mail, uiteraard bij een webhosting bedrijf.
Ik kreeg heel wat mails gemerkt als SPAM zelfs al stonden ze op de server als whitelisted.
Ook daar kreeg ik geen oplossing mits hun spamfilters met ruilen en puntenscore werkt welke prioriteit hebben op eigen instellingen.
Zo krijgt men negatieve punten voor iets dat in bulk verstuurd werd, daarboven ook wat van een buitenlandse server komt, daarboven alles wat van een info@ op een noreply@ komt, daarboven ook nog wat naar een info@, mail@, webmaster@, gestuurd wordt en als de totaalvoetbal hoog genoeg is, dan komt die mail als SPAM gemerkt.
Zo zijn er een hele hoop zaken die de negatieve score beïnvloeden en ja, dan staat men daar dus.
En neen, het is niet Proximus, Telenet of andere internetprovider.
Dat is uiteraard vervelend, maar het is dan ook niet correct de medewerker dat men aan de lijn heeft gehad de schuld te geven of te denken dat hij bewust de klanten verkeerde info moet geven of wandelen sturen.
Hetgeen positief is voor de ene, kan negatief zijn voor de andere.
Ik mag hier ook maar 50 rijden waar ik 70 zou willen doen ... maar anderen beslissen daar anders over in het voordeel van sommigen. [emoji6]
Oorspronkelijk geplaatst door Spanik
Bekijk bericht
Ik kreeg heel wat mails gemerkt als SPAM zelfs al stonden ze op de server als whitelisted.
Ook daar kreeg ik geen oplossing mits hun spamfilters met ruilen en puntenscore werkt welke prioriteit hebben op eigen instellingen.
Zo krijgt men negatieve punten voor iets dat in bulk verstuurd werd, daarboven ook wat van een buitenlandse server komt, daarboven alles wat van een info@ op een noreply@ komt, daarboven ook nog wat naar een info@, mail@, webmaster@, gestuurd wordt en als de totaalvoetbal hoog genoeg is, dan komt die mail als SPAM gemerkt.
Zo zijn er een hele hoop zaken die de negatieve score beïnvloeden en ja, dan staat men daar dus.
En neen, het is niet Proximus, Telenet of andere internetprovider.
Dat is uiteraard vervelend, maar het is dan ook niet correct de medewerker dat men aan de lijn heeft gehad de schuld te geven of te denken dat hij bewust de klanten verkeerde info moet geven of wandelen sturen.
Hetgeen positief is voor de ene, kan negatief zijn voor de andere.
Ik mag hier ook maar 50 rijden waar ik 70 zou willen doen ... maar anderen beslissen daar anders over in het voordeel van sommigen. [emoji6]
Comment