Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bedankt, er staat nu verbinding verbreken, bij verbreken staat er dan terug verbinden ?
Tja, ik twijfel een beetje he, een computer is nog steeds na zovele jaren een raar ding soms ( zie het pc gehackt topic)
"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Als je rechts onder, op wifi logo klikt verschijnen de gedetecteerde wifinetwerken.
onderaan staat een knop WIFI (staat blauw normaal)
klik hier éénmaal op om alle wifi verbindingen te verbreken (knop wordt grijs en alle verbindningen zijn weg).
Wil je terug op internet - gewoon terug inschakelen (op klikken en knop wordt terug blauw en verbindingen komen terug).
Als je op de vliegtuig klikt dan schakel je ook bluetooth uit en dat is niet altijd handig.
Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
ik heb het gedaan zoals hogerop beschreven, reden, ik speel soms enkel muziek af en heb ik geen internet nodig en hoe langer de pc met het net verbonden is , hoe meer de hackers kunnen toeslaan .
"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
ik heb het gedaan zoals hogerop beschreven, reden, ik speel soms enkel muziek af en heb ik geen internet nodig en hoe langer de pc met het net verbonden is , hoe meer de hackers kunnen toeslaan .
Maar hoe sneller dat je ook paches voor beveiligingsproblemen binnen haalt en zonder internet niet. [emoji6]
In dezelfde redenering heb ik al 40 JAAR hackers over de vloer ... mooi NIET dus ... maar ja, ik beoefen dan ook safe hex! (voor de goddelozen: hex = hexadecimaal)
Kan iemand mij dan eens uitleggen hoe dat komt ?
Ik meende; geen internet, geen gevaar ?
Ja dat is gelijk: niet ademen dan krijg je geen longkanker Elk gebruik van faciliteiten in het leven heeft mogelijk nadelen, het komt er op aan om die faciliteiten te gebruiken met de nodige beschermingsmiddelen en zichzelf een strikte werkmethode op te leggen met oa geen snoepjes aanvaarden van vreemden, breedste zin van het woord ... FWIW
Ik gebruik geen usb die besmet is of kan zijn of beter ik doe niet aan kruisbestuiving .
Jullie laten het precies overkomen dat telkens ik mijn internet uitschakel ik nog meer de aandacht trek van eventuele hackers
George Orwell
Comment