In het programma "Jardins et Loisirs" gisteren op RTBF was er een kort item over het binnenshuis zaaien van groente/bloemzaden onder LED licht.
Voordeel is dat de zaailingen niet iel opschieten zoals bij zaaibakjes die je op de vensterbank zet. Voor zover ik kon zien leek die LED bar als 2 druppels water op dit. Klik.
Geen idee ook hoeveel watt nodig is. De presentator demonstreerde een zelfgemaakte soort "brug" (ik schat zo'n 60 cm breed) waaraan hij de lamp aan 2 haken ophing.
Maar het gaat me om het vinden van de juiste LED bar.
Jammer werd niet meer detail gegeven dan "dat je zo'n LED bar o.a. wel kan kopen waar cannabis kweekmateriaal verkocht wordt".
Ik denk echter dat dit op meerdere plaatsen of sites te koop moet zijn.
Iemand enig idee waar dit te vinden?
Voordeel is dat de zaailingen niet iel opschieten zoals bij zaaibakjes die je op de vensterbank zet. Voor zover ik kon zien leek die LED bar als 2 druppels water op dit. Klik.
Geen idee ook hoeveel watt nodig is. De presentator demonstreerde een zelfgemaakte soort "brug" (ik schat zo'n 60 cm breed) waaraan hij de lamp aan 2 haken ophing.
Maar het gaat me om het vinden van de juiste LED bar.
Jammer werd niet meer detail gegeven dan "dat je zo'n LED bar o.a. wel kan kopen waar cannabis kweekmateriaal verkocht wordt".
Ik denk echter dat dit op meerdere plaatsen of sites te koop moet zijn.
Iemand enig idee waar dit te vinden?
Comment