Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet: Digirecorder of TV Box?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet: Digirecorder of TV Box?

Heeft die TV box nog steeds twee aparte IP-adressen nodig, eentje van Telenet en eentje van je eigen netwerk (als je dat wil tenminste)?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Heeft die TV box nog steeds twee aparte IP-adressen nodig, eentje van Telenet en eentje van je eigen netwerk (als je dat wil tenminste)?
      Weet ik niets van Freddy, hoe kan je dat weten?
      Dat ding wordt geactiveerd van Telenet uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Sieg,

Ik stel toch wel veel voordelen vast:
        - Veel beter beeld (Je ziet ogenblikkelijk een groot verschil met de Digicorder)
        - Spreken in je afstandsbediening
        - Ook al staat je TV-Box in een kast, de afstandsbediening blijft werken
        - Vele radio zenders zonder dat je je TV moet aan laten staan
        - programma menu is beter ingedeeld (mis wel soms de korte beschrijving soms, zoals namen van de acteurs)

Moet er eerlijk aan toevoegen dat mijn eerste TV-Box klote was, terug spoelen en/of verder spoelen liep niet vlot.
        Maar zonder morren een nieuwe gekregen in de Telenet winkel.
        En niet te vergeten dat je ter gelijke tijd vijf of meer programma's kan opnemen (weet eigenlijk zelfs niet of er een max. op staat)
        Een weetje over die afstandsbediening Luc, je weet dat er vier batterijen in zitten, wist je ook dat de ene twee een andere functie hebben tegenover
        de andere twee?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          En niet te vergeten dat je ter gelijke tijd vijf of meer programma's kan opnemen (weet eigenlijk zelfs niet of er een max. op staat)
          Een weetje over die afstandsbediening Luc, je weet dat er vier batterijen in zitten, wist je ook dat de ene twee een andere functie hebben tegenover
          de andere twee?
          Laat me raden:
          Twee voor de box en de andere twee voor je TV?
          Ik weet het ook niet hoeveel je ter gelijke tijde kunt opnemen. Zou daar een limiet op staan? Ja, misschien de bandbreedte.
          Nu deze TVBox hier goed werkt zou ik niet meer terugkeren naar de Digicorder, wat ik na mijn eerste box wel van plan was.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Laat me raden:
            Twee voor de box en de andere twee voor je TV?
            Ik weet het ook niet hoeveel je ter gelijke tijde kunt opnemen. Zou daar een limiet op staan? Ja, misschien de bandbreedte.
            Nu deze TVBox hier goed werkt zou ik niet meer terugkeren naar de Digicorder, wat ik na mijn eerste box wel van plan was.
            Inderdaad Luc daar komt het op neer, twee batterijen voor de RF zenden naar je TVBox en twee die het IR signaal sturen.
            Het is dus goed mogelijk dat je je tv nog kan luider of stiller zetten maar dat je geen zenders meer kan kiezen, eigenlijk hoef je dan dus niet alle vier de batterijen te vervangen.
            Ps. Ik heb je toch gezegd dat je niet meer terug zou willen naar de oude digicorder, gewoon pech gehad met je eerste toestel zeker.

Comment

Telenet: Digirecorder of TV Box?

Die opnames staan dan toch op de server bij Telenet en niet bij de klant?
              Dezelfde opname kan dan toch dienen voor alle klanten?
              Ik heb de indruk dat men met een opname eerder gewoon een tijdslot reserveert hoelang de opname beschikbaar is.
              Opnemen zelf zou dan geen bandbreedte mogen gebruiken, enkel daarna bij het kijken.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Die opnames staan dan toch op de server bij Telenet en niet bij de klant?
                Dezelfde opname kan dan toch dienen voor alle klanten?
                Ik heb de indruk dat men met een opname eerder gewoon een tijdslot reserveert hoelang de opname beschikbaar is.
                Opnemen zelf zou dan geen bandbreedte mogen gebruiken, enkel daarna bij het kijken.
                Hoe ze het eigenlijk doen weet ik niet en neen de opnames staan niet op een HDD of iets anders want die zitten niet in de TV-Box.
                Toen ik problemen had met mijn eerste box moest ik die herzetten naar de fabrieksinstellingen.
                Bij het opnieuw opstarten was ik alles kwijt, zelfs mijn WW voor Netflix.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                X