Ik ben op zoek naar deze film maar vind hem nergens.
Mocht iemand aan deze film kan helpen mag altijd contact met mij opnemen.
Film mag op DVD of USB stick staan.
Ik ben de laatste tijd geïnteresseerd in het leven in de DDR.
Ik ben twee maal in de ex DDR geweest bij machinisten van stoomlocomotieven en in het onderhoudsatelier van Meiningen.
Die mensen waren niet te vergelijken met West-Duitsers, die waren heel open en zeer vriendelijk maar na zoveel jaren na het vallen van de muur stookten ze nog bruinkolen en zag alles er vuil en erg grauw uit.
Hun inboedel was nog niet veel veranderd sinds e oorlog.
Ik wil ook nagaan wat de beruchte "Stasi" allemaal heeft uitgestoken en de "Vopo's" aan de muur.
Ik wil hier geen politieke discussie ik ben enkel en alleen op zoek naar hogergenoemde film.
Mocht iemand aan deze film kan helpen mag altijd contact met mij opnemen.
Film mag op DVD of USB stick staan.
Ik ben de laatste tijd geïnteresseerd in het leven in de DDR.
Ik ben twee maal in de ex DDR geweest bij machinisten van stoomlocomotieven en in het onderhoudsatelier van Meiningen.
Die mensen waren niet te vergelijken met West-Duitsers, die waren heel open en zeer vriendelijk maar na zoveel jaren na het vallen van de muur stookten ze nog bruinkolen en zag alles er vuil en erg grauw uit.
Hun inboedel was nog niet veel veranderd sinds e oorlog.
Ik wil ook nagaan wat de beruchte "Stasi" allemaal heeft uitgestoken en de "Vopo's" aan de muur.
Ik wil hier geen politieke discussie ik ben enkel en alleen op zoek naar hogergenoemde film.
Comment