Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smartwatch voor kind

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Smartwatch voor kind

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Uiteraard is dat minder. Het gaat daar dan ook niet om maar over het feit je je jouw €0 gaat vergelijken met een abo van €15/maand (€180/jaar) terwijl dat met veel minder kan. Als je ziet welke communicatie nodig is dan neem je geen abo van €15.
    En nee, ik koop niet genoeg om voordeel te halen uit MV punten. Mijn pas aangekochte Raspberry Pi was €15 duurder bij CB dan waar ik hem kocht.

Het gaat dus niet om " 't is van nete, wat kunnen we daar tegenin brengen?" maar om een oneerlijke vergelijking.
    Wat is er in godsnaam oneerlijk aan mijn vergelijking ????? Iets dat 25 euro per jaar kost eventueel vervangen door iets dat bv. 15 euro per maand kost, maar die de eventuele gebruiker via andere aankopen misschien 0,00000 euro per jaar kost noem jij een oneerlijke vergelijking.
    Het gaat dus wel degelijk om " 't is van nete, wat kunnen we daar tegenin brengen?"

Misschien eens leren lezen en een wiskunde cursus volgen ?
    Hoe dikwijls moet ik nog herhalen dat voor mij (en wie weet voor Mir ook, maar dat zal hij wel voor zichzelf kunnen afwegen) 0,000000000000000000000000 euro gedurende nu al 2 jaar minder is dan uw 25 euro per jaar.
    Maar ik lever tenminste geen ongefundeerde kritiek als jij zegt dat voor u niet interessant is. Als jij dat zegt respecteer ik dat.

Stel dat ik een abbo zou hebben van 200 euro per maand en door aankopen 205 punten zou verzamelen per maand, dan zit ik nog altijd goedkoper dan elders 25 euro per jaar wel te moeten betalen.
    Mocht ik een abbo hebben van 10 euro dan was die gratis termijn allicht al méér dan 3 jaar. Als ik genoeg punten zou verwerven dan nam ik direct een "gratis" 29 euro abbo zonder limieten.
    En het gaat hier niet enkel over Coolblue, heb de moed om hier https://mobilevikings.be/nl/viking-deals/# eens te kijken en een beetje te zoeken welke online winkels NIET samenwerken met MV in die actie.
    Misschien zit je goedkopere winkel waar je de Raspberry kocht ook wel in die lijst
    Last edited by nete; 25 januari 2020, 12:19.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Voor zolang je in die winkels niet meer betaalt voor de goederen dan elders uiteraard. [emoji6]
      Dat is weer min of meer naast de kwestie. Ik koop ook niks aan bij een viking-deal winkel als ik elders meer "verdien" dankzij een lagere prijs dan dat ik in punten krijg via MV. Ik ben toch niet gek hé zeiden ze vroeger bij Mediamarkt.

Comment

Smartwatch voor kind

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Dat is weer min of meer naast de kwestie. Ik koop ook niks aan bij een viking-deal winkel als ik elders meer "verdien" dankzij een lagere prijs dan dat ik in punten krijg via MV. Ik ben toch niet gek hé zeiden ze vroeger bij Mediamarkt.
        Als je daar iets koopt voor een ander en je krijgt je geld terug, dan is dat ook weer een andere zaak.
        Maar zelf veel winst maken bij CB is zo goed als uitgesloten.
        Ik koop daar ook veel, maar dan eerder om de service en het gemak ... tot een limiet van prijsverschil uiteraard.
        Mijn computer kostte bij CB bijvoorbeeld 750€ meer ... dan kan men al veel bellen. [emoji6]
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Och het draait allemaal om centen.
          Mijn schoonouders hadden vroeger ook een abbo. Maar die mensen belden haast niet, ze waren wél blij dat ze elke maand belwaarde over hadden en dat die dan werd overgezet naar de volgende maand.
          Maar wat hadden ze daar aan ? Juist: niks.
          De provider echter had elke maand kassa.

Daarna zijn ze op mijn aanraden met prepaid beginnen te werken en ze hadden ocharm iets van een 2 of 3x 15 euro.

Nu hebben ze wéér een abbo want hun gsm zit nu in zo’n Telenet pack...
          Is wel redelijk voordelig, maar als je haast niet belt....
          Het zou me niet verwonderen dat een MV Prepaid toch nog iets goedkoper zou zijn.

Nu ze doen het ook voor “ het gemak” eh.
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Het gaat dus wel degelijk om " 't is van nete, wat kunnen we daar tegenin brengen?"

Awel, ik ga dat direct oplossen... Ploink (je weet wel het geluidje dat vroeger ....... )
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
              Och het draait allemaal om centen.
              Mijn schoonouders hadden vroeger ook een abbo. Maar die mensen belden haast niet, ze waren wél blij dat ze elke maand belwaarde over hadden en dat die dan werd overgezet naar de volgende maand.
              Maar wat hadden ze daar aan ? Juist: niks.
              De provider echter had elke maand kassa.

Daarna zijn ze op mijn aanraden met prepaid beginnen te werken en ze hadden ocharm iets van een 2 of 3x 15 euro.

Nu hebben ze wéér een abbo want hun gsm zit nu in zo’n Telenet pack...
              Is wel redelijk voordelig, maar als je haast niet belt....
              Het zou me niet verwonderen dat een MV Prepaid toch nog iets goedkoper zou zijn.

Nu ze doen het ook voor “ het gemak” eh.
              Dat is met alles zo hé Marc ... we betalen voor alles te veel want eigenlijk is bijna niets echt noodzakelijk van al wat we hebben.
              Moeten we een TV hebben als we ook met een buur kunnen klappen of op tijd in ons bed kruipen?
              Moeten we wel een GSM hebben als het honderden jaren zonder kon?
              Moeten we e-mail en internetabonnement hebben als we ook een paar brieven per jaar met de post kunnen versturen?
              En mekkeren over 15€ per maand als we langs de andere kant duizenden Euro’s uitgeven aan hobby en andere zaken.
              Een glas water lest ook de dorst en is goedkoper dan een dure wijn.

Niets moet, alles kan goedkoper ... maar we hebben het gebruiksgemak en comfort. [emoji6]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

9 dagen geleden #21, gaf ik Mir een tip dat voor zijn zoon MISSCHIEN nog goedkoper af ZOU kunnen zijn met een MV kaartje.
                Sindsdien een vloed reacties, voor 99% om Mir toch maar te verwittigen dat die tip op weinig of niks trekt. Tussen de regels lees je meestal dat hij wel dom zou zijn om eventueel rekening te houden met die tip.
                Beetje zielig.
                Last edited by nete; 26 januari 2020, 00:22.

Comment

Nete, je neemt alles weer veel te persoonlijk op.
                  Het gaat “maar” om producten, prijzen, acties, ...
                  Niets om zich druk over te maken. [emoji6]
                  En uiteraard zijn er zoveel verschillende situaties en visies dat niet iedereen hetzelfde doet of denkt.
                  Mir zal zelf wel uitmaken wat voor hem best is en mogelijks is dat uw voorstel. [emoji106]
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    En uiteraard zijn er zoveel verschillende situaties en visies dat niet iedereen hetzelfde doet of denkt.
                    Mir zal zelf wel uitmaken wat voor hem best is en mogelijks is dat uw voorstel. [emoji106]
                    Dit zijn tenminste normale en juiste reacties. Dus, die 1% zijn uw reacties hé

Maar voor alle anderen blijft #37 van tel. Maar wees gerust, ik laat er mijn slaap niet voor hoor.

Comment

Working...
                    X