Stopt er mee. Zogezegd omdat het "getrouwheidsgedrag" van de klanten evolueert.
Voor wie het niet weet of wist, het was een "beloning", nu ja, die je kreeg bij het gebruik van diverse kredietkaarten:
Begonnen met papieren cheques van 5 euro die je kreeg als je 5 betalingen van 25 euro had gedaan.
Later werden dat een soort elektronische cheques die je nog bij enkele winkels kon gebruiken als een korting.
Ik verschiet er niet van dat dit doodgebloed is, ze hanteerden het meest belachelijke en stupide reglement dat ik ooit tegengekomen ben:
Je deed een uitgave van 24,99 euro (of desnoods 5 van die uitgaven): 0 punten
Je deed een uitgave van 25 euro: 1 punt= 1 euro (4% cashback, niet slecht)
Je deed een uitgave van 100 euro: 1 punt.
Je kocht iets van 1000 euro met de kaart: 1 punt.
Je betaalt een groot meubel van bv. 10000 euro als je limiet het toeliet: 1 punt
Te gek om los te lopen.
Wie dus nog "punten" heeft staan moet zich stilaan reppen.
Voor wie het niet weet of wist, het was een "beloning", nu ja, die je kreeg bij het gebruik van diverse kredietkaarten:
Begonnen met papieren cheques van 5 euro die je kreeg als je 5 betalingen van 25 euro had gedaan.
Later werden dat een soort elektronische cheques die je nog bij enkele winkels kon gebruiken als een korting.
Ik verschiet er niet van dat dit doodgebloed is, ze hanteerden het meest belachelijke en stupide reglement dat ik ooit tegengekomen ben:
Je deed een uitgave van 24,99 euro (of desnoods 5 van die uitgaven): 0 punten
Je deed een uitgave van 25 euro: 1 punt= 1 euro (4% cashback, niet slecht)
Je deed een uitgave van 100 euro: 1 punt.
Je kocht iets van 1000 euro met de kaart: 1 punt.
Je betaalt een groot meubel van bv. 10000 euro als je limiet het toeliet: 1 punt
Te gek om los te lopen.
Wie dus nog "punten" heeft staan moet zich stilaan reppen.
Comment