Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung tablets S5E of S6: ervaringen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Samsung tablets S5E of S6: ervaringen ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Voila, en die interne opslag dat die nu 128 of 256 Gb is, zal niks aan de snelheid / vlotheid doen.
    Je hebt het ook alleen over apps, niet over data ... dat weet jij alleen.
    En 2GB extra RAM kan wel degelijk iets uitmaken, ook in een tablet.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: Samsung tablets S5E of S6: ervaringen ?

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Je hebt het ook alleen over apps, niet over data ... dat weet jij alleen.
      En 2GB extra RAM kan wel degelijk iets uitmaken, ook in een tablet.
      Maar in welk opzicht ? Die ram bedoel ik?
      Toch meestal voor games. En die speel ik niet.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #18
        Re: Samsung tablets S5E of S6: ervaringen ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Maar in welk opzicht ? Die ram bedoel ik?
        Toch meestal voor games. En die speel ik niet.
        Bij games ook niet echt hoor, eerder als je met meerdere apps tegelijk werkt schijnt....
        En dan nog.....ik heb de Samsung S10+ gehad en heb nu de Note10+.....Note heeft meer ram.....merk ik het verschil? Absoluut niet....
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #19
          Re: Samsung tablets S5E of S6: ervaringen ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
          Maar in welk opzicht ? Die ram bedoel ik?
          Toch meestal voor games. En die speel ik niet.
          Idem bij Apple hoor, wat ik op één toestel met wat minder geheugen niet kan, dat kan ik op het andere met iets meer geheugen wel.
          O.A. een foto bewerken met bepaalde apps.
          Alle actieve apps worden ook in dat geheugen geladen.
          Maar zoals met alles is ieders gebruik anders en de ene heeft er nut aan en de andere wat minder of helemaal niet.
          Als ge graag alles hebt en alles voorziet.
          Van te veel kan men geen last hebben, maar bijsteken kan men niet.

          En wat met toekomstige apps?
          Inderdaad, volgende tablet. [emoji1][emoji1][emoji1]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #20
            Re: Samsung tablets S5E of S6: ervaringen ?

            Een paar maand geleden een Samsung tablet gekocht, een S3 of zoiets geloof ik. Ik heb die teruggestuurd omdat de YouTube app bleef hangen. Ik ben naar een service center geweest, contact met de helpdesk van Samsung voor uren hebben ze me aan het lijntje gehouden en nog eens binnengebracht bij een ander reparatie center. En uiteindelijk konden ze me niet verder helpen en ze ontkenden het probleem. Bij hun bleef de app niet hangen. Ik kon gelukkig de tablet terugsturen en ik kreeg mijn geld terug van coolblue.
            De volgende zal een iPad zijn.
            Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
            Mijn bird foto's en urbex foto's

            Comment


            • #21
              Re: Samsung tablets S5E of S6: ervaringen ?

              Ik gebruik al Samsung tablets vanaf de eerste versie..... Heb de S2, de S3, de S4 gehad en nu de S6.....heb er 2 bij gehouden.....de S3, die echt één van de betere is en de S6, de laatste nieuwe.....nog nooit één probleem gehad..... Met mijn iPad daarentegen wel....niet helemaal onoplosbaar maar toch...
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #22
                Re: Samsung tablets S5E of S6: ervaringen ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Ik gebruik al Samsung tablets vanaf de eerste versie..... Heb de S2, de S3, de S4 gehad en nu de S6.....heb er 2 bij gehouden.....de S3, die echt één van de betere is en de S6, de laatste nieuwe.....nog nooit één probleem gehad..... Met mijn iPad daarentegen wel....niet helemaal onoplosbaar maar toch...
                Hier ook nog een S2 8", batterij is niet meer wat het geweest is, maar verder een zeer goed toestel, vederlicht en schiterend amoled scherm. Nog nooit problemen mee gehad. Mijn iPad pro 11" echter na minder dan een jaar terug voor herstelling .
                Dus je ziet: kan overal gebeuren.
                Ga ik nu geen iPads meer kopen ?
                Zeker niet.
                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                Si non, on devient bonbon
                Et les gens nous mangent !"

                Comment


                • #23
                  Re: Samsung tablets S5E of S6: ervaringen ?

                  Ik moet corrigeren, het is de S2 die ik bij gehouden heb, niet de S3.....sorry.
                  En eigenlijk werk ik liever met de S2 dan met de S6.... De S2 is echt vederlicht....
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment

                  Working...
                  X