Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe matras nodig, maar welk een?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Nieuwe matras nodig, maar welk een?

    Ik heb nog niks besteld, er zijn grote hospitalisatie kosten in het verschiet en dus wachten wij even af.


    Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

    Comment


    • #32
      Re: Nieuwe matras nodig, maar welk een?

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Ik heb nog niks besteld, er zijn grote hospitalisatie kosten in het verschiet en dus wachten wij even af.
      Dat klinkt niet goed Luc, hopelijk niks te erg

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #33
        Re: Nieuwe matras nodig, maar welk een?

        Luc, sterkte! Wij hebben hier als een na laatste traagschuimmatrassen van Ikea gekocht, het licht heerlijk, maar na een half jaar begon ik mij een werk te voelen overal pijntjes. Door te weinig bewegen in de slaap kreeg ik last van rug en heupen. Ik heb een hardere matras gekocht en voelde me binnen een paar weken stukken beter. Een half jaartje later begon mijn echtgenote dezelfde klachten te krijgen en bij haar was dat ook na vervanging van de andere matras door een 'hardere" binnen weken over....
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #34
          Re: Nieuwe matras nodig, maar welk een?

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Dat klinkt niet goed Luc, hopelijk niks te erg

          grts
          Sieg
          Een stent gestoken in mijn halsslagader en het ziekenfonds en bijgevolg ook de hospitalisatieverzekering komen niet tussenbeide, alles uit mijn zakken te betalen.
          't Ja, de sociale zekerheid is niet meer wat het ooit is geweest in België.


          Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

          Comment


          • #35
            Re: Nieuwe matras nodig, maar welk een?

            Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
            Luc, sterkte! Wij hebben hier als een na laatste traagschuimmatrassen van Ikea gekocht, het licht heerlijk, maar na een half jaar begon ik mij een werk te voelen overal pijntjes. Door te weinig bewegen in de slaap kreeg ik last van rug en heupen. Ik heb een hardere matras gekocht en voelde me binnen een paar weken stukken beter. Een half jaartje later begon mijn echtgenote dezelfde klachten te krijgen en bij haar was dat ook na vervanging van de andere matras door een 'hardere" binnen weken over....
            Dank Rob, maar nu slaap ik op een harde en iedere morgen kom ik onprettig wakker en dus wil ik het toch eens proberen met zo'n Emma matras.


            Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

            Comment


            • #36
              Re: Nieuwe matras nodig, maar welk een?

              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Een stent gestoken in mijn halsslagader en het ziekenfonds en bijgevolg ook de hospitalisatieverzekering komen niet tussenbeide, alles uit mijn zakken te betalen.
              't Ja, de sociale zekerheid is niet meer wat het ooit is geweest in België.
              Gelukkig dat het goed verlopen is met de gezondheid Luc
              Erg om te horen dat de ziekenkas hier niet tussen komt, vind ik heel eigenaardig
              geven ze daarvoor een deftige reden ??

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #37
                Re: Nieuwe matras nodig, maar welk een?

                Sieg, het klopt hoor. Ik lees op een infobrochure van een ziekenhuis
                " Voorlopig komt het RIZIV nog niet tussen in de terugbetaling, wat betekent dat u zelf ongeveer 1.500 euro moet
                opleggen. Sommige hospitalisatieverzekeringen komen hierin tussen. Informeer hieromtrent bij uw verzekeraar. "

                Comment

                Working...
                X