Terwijl ik dit bericht schrijf hang ik al 19 minuten in de wachtlijst van de FOD FINACIEN . Zou ik niet neerleggen nu ????
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bellen naar de belastingsdienst
Collapse
X
-
-
Re: Bellen naar de belastingsdienst
Vorig jaar ook gehad, ik heb het een uur volgehouden en dan maar dichtgelegd
Dan maar een mail gestuurd en daar kreeg ik de dag nadien al een reactie op
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtZe sluiten toch om 16:00. [emoji1][emoji1][emoji1]
Maar contacteerbaar tot 17:00. [emoji56]
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Bellen naar de belastingsdienst
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtBen je zeker, ik dacht dat ze na de middag al niks meer deden
grts
Sieg
Of ze daarom iets doen is weer iets anders. [emoji1]Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk berichtTerwijl ik dit bericht schrijf hang ik al 19 minuten in de wachtlijst van de FOD FINACIEN . Zou ik niet neerleggen nu ????
Comment
-
-
Ter info:
De belasting diensten werken sinds enige tijd met een internet-telefonie systeem (wegens besparingen op de begroting) en de servers daarvan liggen nog al eens uit. Soms is dat een lokaal probleem, dikwijls nationaal.
Wanneer je (beroepsmatig dus) regelmatig met hen in contact bent, ben je dat gewoon en aanvaard je dat. Zij zelf kunnen er immers niks aan doen dat zij niet bereikbaar zijn gedurende een halve dag, soms langer.
Wanneer je eenmalig belt krijg je de reacties zoals hierboven. Het beste is dan gewoon te mailen.
(Nu nog een reactie van René misschien )
Comment
Comment