Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Iedereen was dinsdag overvallen door het bericht dat Evelyn Stevens overleden was. Haar hart heeft het letterlijk begeven ondanks dat een hartoperatie gepland was voor volgende maand. Velen vragen zich af hoe ze Evelyn nog waardig kunnen herdenken.
Haar uitvaart, rond de asurne, vindt plaats volgende vrijdag 4 oktober om 10:30 uur in de aula van het uitvaartcentrum Kesteloot in Veurne (Koksijdestraat 3).
Er is een mogelijkheid om ook online te condoleren via deze link: https://www.ingedachten.be/nl/overli...evelyn-stevens
Daarnaast hebben vrienden en kennissen nagedacht wat we nog extra konden doen voor Evelyn. Evelyn was sterk begaan met het lot van verwaarloosde dieren en ging vaak zelf helpen en foto’s nemen in het opvangcentrum “Ruby’s Trust” in Oekene. Ook haar honden adopteerde Evelyn daar. Haar drie honden worden er nu opnieuw opgevangen en verzorgd.
In overleg met haar vrienden werd beslist om, in plaats van bloemen of kransen te kopen, een facebookfundraise actie op te starten voor “Ruby’s Trust”.
Evelyn wou absoluut zeker zijn dat haar dieren een goed onderkomen vonden mocht er iets gebeuren met haar.
Elke kleine bijdrage kan helpen om het lot van haar en andere zorgbehoevende dieren te helpen.
Namens Evelyn zal zij zeker dankbaar zijn voor elke € en deel deze fundraise graag verder.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Hier ben ik hard van geschrokken.
Evelyn's beelden waren prachtig en sfeervol, vol ziel. Ik kende haar niet persoonlijk maar als je iemand zo vaak "leest" en "voelt", dan komt het toch aan.
Mijn innige deelneming en veel sterkte aan haar familie en vrienden. Ik zal haar nooit vergeten.
Comment