Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

    Als het voor een ganse dag is, best in Brugge parkeren, kost je binnenkort 14€ voor 4 uur

    Comment


    • #17
      Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      dus zet ik mij half op straat half op het trottoir
      Dan weet je toch zelf dat je een overtreding begaat.

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Stopt er ineens een camionette van de federale politie en roep er daar ene dat ik onmiddellijk moet ophoepelen, ik zeg dat mijn maat daar direct zal zijn, geen doen aan OPHOEPELEN riep hij kwaad.
      Niet opvolgen van politiebevel dus.

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Ik neem die op maar die luitenant zegt dat ik moet neerleggen en met hem moet meegaan.
      Nogmaals niet opvolgen van politiebevel.


      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Een paar dagen een aangetekende brief met een minnelijke schikking van de politierechtbank € 50 boete omdat ik geparkeerd stond in een straat die maar zo breed was en ik dus het verkeer hinderde.
      Tegenwoordig moet je dus een meter in je auto liggen hebben om de breedte van de straat te meten.
      Dat staat in het verkeersreglement.

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Bijvoorbeeld: een bord einde zone 50 en erboven een wit bord dat je een bewoonde zone inrijd en dat je bijgevolg maar 50 mag rijden.
      Klopt perfect. Dat lijkt natuurlijk overbodig maar de reden van de snelheidsbeperking veranderd en dat moet aangegeven worden.


      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Om een lang verhaal kort samen te vatten, ze creëren situaties zodat ze u kunnen pakken en ze staan op de loer.
      Daar volg ik je volledig in. Vooral wat de TS schreef komt veel voor, hier in de buurt is er ook een privéfirma actief voor parkeercontrole. Het lijkt soms wel of die mannen achter een hoekje verborgen staan om een retributie te schrijven tussen het ogenblik dat je uitstapt en een ticketje neemt vooral als een automaat kapot is en je verder moet stappen.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #18
        Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

        Ik vind het een goed idee als jullie allemaal wegblijven uit de kuststeden, Brugge en Gent. Dan heb ik meer parkeerplaats ter beschikking
        Nikon.

        Comment


        • #19
          Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Mijn vrouw heeft een paar jaar geleden in Nieuwpoort iets dergelijks meegemaakt.
          Wij hebben een aparte rechtsbijstandsverzekering bij DAS, mailtje gestuurd en de dag erna retributie geanuleerd.
          Dus gewoon de rechtsbijstand van je verzekering contacteren, indien zij niet willen meewerken rechtsbijstand
          uit je verzekering halen en er een nemen bij DAS.
          Nieuwpoort is er voor gekend......
          Dus voor zo'n "onnozeletijten" betaal ik mee in mijn rechtsbijstandsverzekering bij DAS ?

          Het is mij altijd geleerd dat verzekeringen dienen voor risico's die je zelf niet kan dragen.
          Ik dien dan ook zelden een claim in .

          Ik heb in mijn kinderjaren elke schoolvakantie aan de Belgische kust doorgebracht en vond ze toen - meer dan 50 jaar geleden - al volgebouwd en overbevolkt en zet er sindsdien geen voet meer.
          Wat hier aangehaald wordt halen de mensen zich zelf op de hals.

          Tot zover mijn kleine bijdrage aan het mopperkontenforum .

          Comment


          • #20
            Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

            Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
            Dus voor zo'n "onnozeletijten" betaal ik mee in mijn rechtsbijstandsverzekering bij DAS ?

            Het is mij altijd geleerd dat verzekeringen dienen voor risico's die je zelf niet kan dragen.
            Ik dien dan ook zelden een claim in .

            Tot zover mijn kleine bijdrage aan het mopperkontenforum .
            Dan moeten ze er bij DAS zelf ook geen reclame voor maken hé palombian......
            Een rechtszaak is het echt niet geworden hoor, een simpele mail van DAS was voldoende.
            Als ik vind dat ik ten onrechte behandeld word, dan zal ik principieel niet betalen en er alles aan doen om mijn gelijk (recht) te halen...

            Tot zover mijn kleine bijdrage aan het mopperkontenforum.
            Dat het hier een mopperkontenforum geworden is, daar moet ik je gelijk in geven, zie je trouwens aan de algemeen gestadig
            achteruitlopende activiteit hier op het forum.

            Comment


            • #21
              Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

              Wanneer ze in de Belgische gemeenten nu eens hetzelfde doen als in Eindhoven dan is het parkeerprobleem opgelost. Bijna de hele binnenstad autovrij maken en fietsvriendelijk met o.a. gratis bewaakte fietsenstallingen. Met het openbaar vervoer kom je tot in het centrum. Voor hen die anders willen-kunnen zijn er betaalde parkeergarages, maar luxe mag ook wat kosten.
              Het gedrag van de parkeerwacht waar TS het over had is schandalig: dat is een boete uitschrijven voor het uitschrijven. Het zijn ook niet altijd de slimste die dat werk doen.

              Comment


              • #22
                Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

                Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                Het gedrag van de parkeerwacht waar TS het over had is schandalig: dat is een boete uitschrijven voor het uitschrijven. Het zijn ook niet altijd de slimste die dat werk doen.
                Wanneer die parkeerfirma niet meer zichzelf betalen (met een deel voor de stad natuurlijk)
                komen ze in de problemen zie Roeselare bv.
                Herstructurering wegens te weinig retributies, die klagen daar steen en been omwille
                van te weinig inkomsten.
                De kust is natuurlijk een ander verhaal, daar breiden ze om de haverklap de zones uit
                om winstgevend te kunnen blijven, zo hebben ze in Knokke bv. twee jaar geleden de ganse blauwe zone met één Km
                vergroot, natuurlijk krijgen ze dan een piekperiode, tot alle mensen terug op de hoogte zijn.

                Comment


                • #23
                  Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

                  Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Wanneer die parkeerfirma niet meer zichzelf betalen (met een deel voor de stad natuurlijk)
                  komen ze in de problemen zie Roeselare bv.
                  Herstructurering wegens te weinig retributies, die klagen daar steen en been omwille
                  van te weinig inkomsten.
                  De kust is natuurlijk een ander verhaal, daar breiden ze om de haverklap de zones uit
                  om winstgevend te kunnen blijven, zo hebben ze in Knokke bv. twee jaar geleden de ganse blauwe zone met één Km
                  vergroot, natuurlijk krijgen ze dan een piekperiode, tot alle mensen terug op de hoogte zijn.
                  Te weinig inkomsten maar zal wel niet overal zo zijn als je ziet wat die ene persoon in Antwerpen doorsluisde naar zijn eigen rekening. Kan mij ook niet indenken waar ze in Knokke Heist de blauwe zone hebben uitgebreid twee jaar geleden maar wel dit jaar de blauwe zone verkleind hebben door de betalende groene zone te hebben aangepast te nadele van de blauwe zone die kleiner is geworden daardoor. Ook de oranje zone is groter geworden te nadele dan van de groene zone. Parkeergeld is ook verdubbeld in de groene zone van 1 naar 2 euro per uur en van 5 naar 10 euro per dag. Brugge past per 01-01-20 aan van 9 naar 14 euro voor 4 uur te mogen parkeren. We gaan meer moeten betalen per jaar om te kunnen parkeren dan wat we aan rijtaks betalen per jaar. Gelukkig hebben wij nog de e bike en met de fietsdrager achterop de auto kan ik buiten het stadscentrum parkeren en daar gebruik van maken.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Parking Partner Nieuwpoort : nog geen 2 min tijd om te registreren en €30 boete!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                    Zwijg mij van die palen in Gent heb daar enkele weken geleden ook mee gevochten.
                    .
                    Ik heb daar geen last meer van: voor mij bestaat gent niet meer, tenzij als getto. ;-)
                    'k Zie ook soms deze hashtags opduiken: #STOPparkeerplaatsenfobie en #STOPbakfietsenterreur.
                    'k Zou zeggen, maak er maar zoveel als mogelijk gebruik van.
                    Misschien schiet er een politieker wakker en dan hopen op wat gezond verstand...

                    Comment

                    Working...
                    X