Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van ?

    Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
    En nu moet die kabel net zoals de draad van Proximus vrijgemaakt worden - en tegen iets meer dan de kostprijs verhuurbaar gemaakt. Telenet heeft zich verzet - en wees gerust ik heb gelobbyd om de lat voor elke telco gelijk te leggen!
    Beetje logisch toch dat ze zich verzetten?

    Ze doen grote investeringen om het netwerk te verbeteren, te onderhouden, personeel in te zetten of dergelijke en anderen kunnen die kabel plots tegen minimale vergoeding gaan gebruiken zonder zelf enige investering te moeten doen.

    Stel dat men een nieuwe wagen koopt (bijv. 50.000€) maar de regering beslist dat men die verplicht door iedereen moet laten gebruiken dat daar zin in heeft aan bijvoorbeeld 3€ per dag.
    Onderhoud, herstellingen, risico’s en al blijven voor u en ge moet op de hoop toe garanderen dat die steeds perfect in orde blijft of ge moet een compensatie betalen.
    Ik zou me toch ook proberen te verzetten hoor, tenminste tegen de prijs als die niet rendabel is. [emoji6]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #32
      Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

      Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
      De meeste horror-verhalen hoor ik als je bij Telenet weg wil gaan.
      T'is dus hoofdzakelijk van horen zeggen?

      Hier sinds de opstart Telenet klant en nog steeds tevreden, de weinige keren dat ik
      wat te vragen had, steeds perfect geholpen geweest.
      Er worden hier veel appels met peren vergeleken is mijn gedacht, wil je krak hetzelfde
      bij een andere provider dan zal je dat mijns inziens één moeilijk vinden, en zeker even veel betalen.
      vergelijk met een Wigo pack.

      Comment


      • #33
        Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Beetje logisch toch dat ze zich verzetten?

        Ze doen grote investeringen om het netwerk te verbeteren, te onderhouden, personeel in te zetten of dergelijke en anderen kunnen die kabel plots tegen minimale vergoeding gaan gebruiken zonder zelf enige investering te moeten doen.
        Waar ik dan als klant "problemen" mee heb: prijsverhogingen en het feit dat er heel veel geld kruipt in hun marketing/reclame/sponsoring. En het feit dat het in andere landen goedkoper kan met het behouden van kwaliteit.
        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #34
          Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

          Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
          Waar ik dan als klant "problemen" mee heb: prijsverhogingen en het feit dat er heel veel geld kruipt in hun marketing/reclame/sponsoring. En het feit dat het in andere landen goedkoper kan met het behouden van kwaliteit.
          Dat is altijd het probleem in België met veel zaken ... duurder dan elders.
          Maar marketing en sponsoring is vaak ook een deel van klantenbinding of -winning.
          Verder is er ook de impact van het BTW-tarief en de hoge belasting op personeel.

          Langs de andere kant is er ook bijna niemand dat iets onderneemt ... typisch de Belg die altijd klaagt maar er nooit iets aan doet. [emoji16]
          Neem elektriciteit en het milieu, veel betogen om allerlei zaken duurder te maken of te verbieden ... maar niemand betoogt omdat de alternatieven (transportkosten elektriciteit) te duur zijn. [emoji6]

          En ja, ik vind ook alles duur hoor. [emoji6]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #35
            Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

            Als de man die het voorheeft het u zelf vertelt - met verifieerbare gegevens, dan weet je dat het zo is.
            Telenet is gewoon peperduur - dat is algemeen geweten.

            Comment


            • #36
              Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

              Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
              Als de man die het voorheeft het u zelf vertelt - met verifieerbare gegevens, dan weet je dat het zo is.
              Telenet is gewoon peperduur - dat is algemeen geweten.
              Men kan nooit 100% veralgemeend vergelijken want de diensten en pakketinhoud is anders en niet iedereen zijn gebruik is gelijk.
              Neem dezelfde opties in een totaalpakket, dezelfde zenders en dan is het vaak al een heel ander verhaal.
              Om wat bij de ene in het standaard zenderpakket zit, moet men bij een ander al twee extra packs gaan nemen.
              Het is goedkoper zolang inbegrepen diensten voldoen aan uw verlangen.
              Het blijft natuurlijk altijd duur.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #37
                Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

                Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                En het feit dat het in andere landen goedkoper kan met het behouden van kwaliteit.
                Waarschijnlijk omdat daar concurrentie beter werkt ?
                De "Belg" zit voor vele zaken vastgeroest bij een bepaalde provider, bank en ga zo maar door.
                Ik blijf (voorlopig toch) bij Telenet (behalve voor GSM) omdat ik nog geen (voor mij) echt beter alternatief gevonden heb.
                Last edited by nete; 26 augustus 2019, 08:55.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #38
                  Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

                  Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
                  Telenet is gewoon peperduur - dat is algemeen geweten.
                  Dat is dan in elk geval niet zo algemeen dat het ook voor mij geldt ;-)
                  Bovendien: met goedkoper zou ik niets zijn als de kwaliteit niet minstens even goed is, want daar ben ik ook al 20 jaar heel tevreden van.



                  Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
                  "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                  Comment


                  • #39
                    Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van


                    Even verduidelijken: het gaat om het 5G-netwerk dat zal uitgebouwd worden in de bewuste JV.
                    Voor de andere techs blijven beide zelfstandig.
                    En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

                    Comment


                    • #40
                      Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

                      Oorspronkelijk geplaatst door Cookie Bekijk bericht
                      Even verduidelijken: het gaat om het 5G-netwerk dat zal uitgebouwd worden in de bewuste JV.
                      Voor de andere techs blijven beide zelfstandig.
                      Klopt niet volledig volgens de verklaring, ze gaan netwerk delen "en ook" zal het de uitrol van 5G versnellen.

                      "Een dergelijke overeenkomst moet beide ondernemingen in staat stellen tegemoet te komen aan de toenemende vraag van klanten naar mobiele netwerkkwaliteit en een betere ‘deep indoor’ dekking. Ze zal ook een snellere en bredere uitrol van 5G in België mogelijk maken."
                      "Het delen van de mobiele toegangsnetwerken door Proximus en Orange Belgium zal een snellere en bredere uitrol van 5G in België mogelijk maken, waarbij ook de 2G-, 3G- en 4G- technologieën betrokken zullen zijn."

                      Het is ook enkel het netwerk dat ze zullen delen, verder blijven ze volledig zelfstandig werken.
                      Maar goed, we zien wel wat het geven zal.
                      Last edited by VerSeg; 27 augustus 2019, 15:49.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #41
                        Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Klopt niet volledig volgens de verklaring, ze gaan netwerk delen "en ook" zal het de uitrol van 5G versnellen.

                        "Een dergelijke overeenkomst moet beide ondernemingen in staat stellen tegemoet te komen aan de toenemende vraag van klanten naar mobiele netwerkkwaliteit en een betere ‘deep indoor’ dekking. Ze zal ook een snellere en bredere uitrol van 5G in België mogelijk maken."
                        "Het delen van de mobiele toegangsnetwerken door Proximus en Orange Belgium zal een snellere en bredere uitrol van 5G in België mogelijk maken, waarbij ook de 2G-, 3G- en 4G- technologieën betrokken zullen zijn."

                        Het is ook enkel het netwerk dat ze zullen delen, verder blijven ze volledig zelfstandig werken.
                        Maar goed, we zien wel wat het geven zal.
                        De oude techs blijven opgesplitst. Er is in de overeenkomst geen sprake van dat deze ook gemeenschappelijk zullen worden.
                        De joined venture gaat puur om 5G en dàt gaat een "gemeenschappelijk" network worden in de zin dat er teams van Orange en van Proximus ondergebracht gaan worden in dat bedrijf om het uit te bouwen.
                        Dus noch Orange, noch Proximus gaan een "eigen" 5G netwerk hebben. Wel de "operato"r die uit die JV voortkomt (voorlopig werd er nog geen naam bekend gemaakt die aan de onderneming/netwerk zal gegeven worden).
                        Indien achteraf bv Orange of Proximus beslist van uit de JV te stappen is die gewoon zijn 5G-netwerk kwijt.

                        Als werknemer van Orange werden we ruim gebriefed van elke stap door het management, vakbonden enz.
                        En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

                        Comment


                        • #42
                          Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

                          Oorspronkelijk geplaatst door Cookie Bekijk bericht
                          De oude techs blijven opgesplitst. Er is in de overeenkomst geen sprake van dat deze ook gemeenschappelijk zullen worden.
                          De joined venture gaat puur om 5G en dàt gaat een "gemeenschappelijk" network worden in de zin dat er teams van Orange en van Proximus ondergebracht gaan worden in dat bedrijf om het uit te bouwen.
                          Dus noch Orange, noch Proximus gaan een "eigen" 5G netwerk hebben. Wel de "operato"r die uit die JV voortkomt (voorlopig werd er nog geen naam bekend gemaakt die aan de onderneming/netwerk zal gegeven worden).
                          Indien achteraf bv Orange of Proximus beslist van uit de JV te stappen is die gewoon zijn 5G-netwerk kwijt.

                          Als werknemer van Orange werden we ruim gebriefed van elke stap door het management, vakbonden enz.
                          Een zeer rationele beslissing.
                          Gezien de capaciteiten van 5G kan dit de bestaande kabel op termijn vervangen.
                          Telenet komt er waarschijnlijk ook bij.

                          De verschillende energieleveranciers hebben toch ook geen aparte elektriciteits- en gasleidingen ?

                          Comment


                          • #43
                            Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

                            Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                            Een zeer rationele beslissing.
                            Gezien de capaciteiten van 5G kan dit de bestaande kabel op termijn vervangen.
                            Telenet komt er waarschijnlijk ook bij.

                            De verschillende energieleveranciers hebben toch ook geen aparte elektriciteits- en gasleidingen ?
                            Telenet gaf, nadat het nieuws officieel bekend gemaakt werd, te kennen toe te willen treden.
                            Voorlopig wordt er noch nee, noch ja geantwoord.
                            En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

                            Comment

                            Working...
                            X