Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

    Oorspronkelijk geplaatst door oermens Bekijk bericht

    Waar ik echter zéér ontevreden mee ben is de werking van de Tv recorder, dit toestel is waanzinnig onstabiel, vooral de software trekt op geen ***, maar ook de hardware is wellicht ondermaats.
    Zou het niet kunnen dat het een slecht exemplaar is ? Heb je het probleem al aangekaart bij Orange ?
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #17
      Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

      Volgens hun forum zouden de laatste recorders iets stabieler zijn, maar dagelijks terug opstarten voor ik ga slapen vind ik nog het minst grote probleem, de meeste fouten zijn gewoon slecht geprogrammeerd en makkelijk herhaalbaar, als je bvb de live weergave pauzeert binnen de paar seconden nadat je de tv gids hebt geopend en terug gesloten (want eens je op pauze staat kun je die helemaal niet meer gebruiken, dus wil je soms nog even snel kijken of je nog iets anders moet opnemen voor aleer je op pauze drukt) dan vergeet hij wanneer je de weergave terug hervat dat de timer niet verder moet blijven teruglopen (dus na een kwartier pauze en daarna drie kwartier kijken zit je op de maximum vertraging van een uur en kun je niet langer pauzeren).

      Ik snap dat niet iedereen hier last van heeft, als je enkel live kijkt en afentoe één programma tegelijk opneemt werkt het best prima...
      Maar ten eerste snap ik vooral al niet dat ze zo'n slechte firmware uitrollen voor iedereen en ten tweede snap ik niet dat zo'n 'eenvoudige' fouten blijkbaar niet hersteld kunnen worden op een half jaar tijd.

      Al meermaals contact opgenomen maar enkel wat standaardantwoorden of gewoon geen reactie "geduld is een schone zaak"...
      Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

      Comment


      • #18
        Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

        Ik ken twee gezinnen die recent zijn overgestapt van Telenet naar Orange en die zijn er heel tevreden over.
        Ik ben er ook over aan het denken om de overstap te maken. Ik betaal nu 81 euro voor Telenet (internet + TV + vaste telefoon) + 15 euro voor Orange (gsm)
        Over het internet van Telenet ben ik heel tevreden (dat is ooit anders geweest), vaste telefonie gebruik ik enkel voor dingen waar ik verplicht ben een telefoonnummer op te geven.
        De digicorder van Telenet is gruwelijk slecht maar blijkbaar is dat dan niet beter bij Orange?

        Volledigheidshalve is hier een lijst met alle voordelen die ik de afgelopen 21 jaar bij Telenet als trouwe klant heb gekregen:



        niets dus...
        Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

        Comment


        • #19
          Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

          Oorspronkelijk geplaatst door Mimo Bekijk bericht

          Volledigheidshalve is hier een lijst met alle voordelen die ik de afgelopen 21 jaar bij Telenet als trouwe klant heb gekregen:



          niets dus...
          Klant van het eerste uur en......................................idem dito, noppes en rien dutout.
          Nieuwe klanten in de watten leggen ja dat hebben ze nog gedaan.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #20
            Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Klant van het eerste uur en......................................idem dito, noppes en rien dutout.
            1) Bij welk bedrijf/winkel is het anders ?
            2) Concurrentie werkt nauwelijks bij ons. Er wordt duchtig besteld in China enz (voor de prijs), maar bv. tientallen euro's betalen voor een stomme zichtrekening vindt men heel normaal.

            Maar we wijken weer af van de vragen van TS.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #21
              Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

              Oorspronkelijk geplaatst door Mimo Bekijk bericht
              Ik ken twee gezinnen die recent zijn overgestapt van Telenet naar Orange en die zijn er heel tevreden over.
              Ik ben er ook over aan het denken om de overstap te maken. Ik betaal nu 81 euro voor Telenet (internet + TV + vaste telefoon) + 15 euro voor Orange (gsm)
              Over het internet van Telenet ben ik heel tevreden (dat is ooit anders geweest), vaste telefonie gebruik ik enkel voor dingen waar ik verplicht ben een telefoonnummer op te geven.
              De digicorder van Telenet is gruwelijk slecht maar blijkbaar is dat dan niet beter bij Orange?

              Volledigheidshalve is hier een lijst met alle voordelen die ik de afgelopen 21 jaar bij Telenet als trouwe klant heb gekregen:



              niets dus...
              Recent overgestapt zeg je, die zullen het wel merken aan de snelheid, wees maar gerust.
              Wij hebben hier reeds van toen het uit kwam het all-in Wigo pack van Telenet, kost iets van
              105€ per maand download snelheid is het dubbele van Orange en upload het vierdubbele,
              Hier worden nogal wat appels met peren vergeleken....... https://www2.telenet.be/nl/producten...stel-wigo-9gb/

              Comment


              • #22
                Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

                Moderator Note: Er zijn in deze discussie een aantal niet ter zake doende reacties verwijderd
                Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                Comment


                • #23
                  Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

                  Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Recent overgestapt zeg je, die zullen het wel merken aan de snelheid, wees maar gerust.
                  Wij hebben hier reeds van toen het uit kwam het all-in Wigo pack van Telenet, kost iets van
                  105€ per maand download snelheid is het dubbele van Orange en upload het vierdubbele,
                  Hier worden nogal wat appels met peren vergeleken....... https://www2.telenet.be/nl/producten...stel-wigo-9gb/
                  Volgens drie speedtests haal ik nog geen 100 Mbps, wel 20 Mbps upload.
                  Maar ik betwijfel of er veel mensen zijn die daar iets van merken. Zelfs om 4K te streamen heb je maar 25 Mbps nodig.
                  Onbeperkte 4G data bij Orange vs 9 GB bij Telenet vind ik belangrijker.
                  Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

                  Comment


                  • #24
                    Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

                    Oorspronkelijk geplaatst door Mimo Bekijk bericht
                    Volgens drie speedtests haal ik nog geen 100 Mbps, wel 20 Mbps upload.
                    Maar ik betwijfel of er veel mensen zijn die daar iets van merken. Zelfs om 4K te streamen heb je maar 25 Mbps nodig.
                    Onbeperkte 4G data bij Orange vs 9 GB bij Telenet vind ik belangrijker.
                    Ik haal hier altijd tussen de 185 en de 198 Mb/s Mimo en wij verbruiken bijlange die 9 GB data niet.
                    Zo zie je maar dat iedereen andere prioriteiten heeft, Telenet met de nieuwe TV-Box doet het hier super goed,
                    zal misschien wel niet overal hetzelfde zijn, maar ik ken hier in midden West-Vlaanderen meerdere mensen
                    die niet tevreden waren over Orange.
                    En dan heb je nog het soort dat nooit tevreden is, of het is te duur, of het hapert...meestal door hun eigen stommiteiten
                    of onwetendheid.
                    Last edited by Guest42; 14 augustus 2019, 07:34.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

                      Oorspronkelijk geplaatst door Mimo Bekijk bericht
                      Ik ken twee gezinnen die recent zijn overgestapt van Telenet naar Orange en die zijn er heel tevreden over.
                      Ik ben er ook over aan het denken om de overstap te maken. Ik betaal nu 81 euro voor Telenet (internet + TV + vaste telefoon) + 15 euro voor Orange (gsm)
                      Over het internet van Telenet ben ik heel tevreden (dat is ooit anders geweest), vaste telefonie gebruik ik enkel voor dingen waar ik verplicht ben een telefoonnummer op te geven.
                      De digicorder van Telenet is gruwelijk slecht maar blijkbaar is dat dan niet beter bij Orange?

                      Volledigheidshalve is hier een lijst met alle voordelen die ik de afgelopen 21 jaar bij Telenet als trouwe klant heb gekregen:



                      niets dus...
                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      1) Bij welk bedrijf/winkel is het anders ?
                      2) Concurrentie werkt nauwelijks bij ons. Er wordt duchtig besteld in China enz (voor de prijs), maar bv. tientallen euro's betalen voor een stomme zichtrekening vindt men heel normaal.

                      Maar we wijken weer af van de vragen van TS.
                      Bij Orange krijg ik wel regelmatig kleine cadeautjes, bvb laatst 1Gb gsm data gratis (wat wel leuk is als je maar 500mb hebt; waar ik eigenlijk altijd wel mee toekom, ookal omdat Facebook niet meetelt voor die data) en al eens een tof optreden (Channel zero) en altijd korting in de cinema.

                      Dat wij hier in België minder waar voor ons geld krijgen is helaas een feit en dan zeker in Vlaanderen, want in Wallonië 'krijgen' de Orange klanten een veel performantere recorder blijkbaar.

                      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                      Recent overgestapt zeg je, die zullen het wel merken aan de snelheid, wees maar gerust.
                      Wij hebben hier reeds van toen het uit kwam het all-in Wigo pack van Telenet, kost iets van
                      105€ per maand download snelheid is het dubbele van Orange en upload het vierdubbele,
                      Hier worden nogal wat appels met peren vergeleken....... https://www2.telenet.be/nl/producten...stel-wigo-9gb/
                      Ik ben bij de overstap van Telenet naar Orange van +-50 naar +-100 Mb/s gegaan.

                      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                      Ik haal hier altijd tussen de 185 en de 198 Mb/s Mimo en wij verbruiken bijlange die 9 GB data niet.
                      Zo zie je maar dat iedereen andere prioriteiten heeft, Telenet met de nieuwe TV-Box doet het hier super goed,
                      zal misschien wel niet overal hetzelfde zijn, maar ik ken hier in midden West-Vlaanderen meerdere mensen
                      die niet tevreden waren over Orange.
                      En dan heb je nog het soort dat nooit tevreden is, of het is te duur, of het hapert...meestal door hun eigen stommiteiten
                      of onwetendheid.
                      Orange heeft idd soms slechte dekking, bij mijn moeder in St Job is de gsm/4G verbinding al jaren ondermaats en zij hebben Telenet tv en als ik daar eens house-sit heb ik ook nooit problemen met hun recorder, dus die is echt wel stabieler.

                      Uw laatste zin vind ik eerlijk gezegd echt zeer oppervlakkig en kortzichtig
                      Voor heel veel mensen is 60 euro per maand al erg veel geld (en vaak hebben die mensen mss ook niet de tijd of het technisch inzicht om zo'n zaken zelf in orde te krijgen als het niet goed werkt), ik snap dat je bij een abonnement van €60 iets minder functies mag verwachten dan van een veel duurder, maar het moet wel gewoon werken!
                      Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

                      Comment


                      • #26
                        Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

                        Het is mij niet geheel duidelijk of die Love Trio via de kabel of het mobiel netwerk gaat.
                        In elk geval werkt hun Flybox (enkel 4G en 4G+) voortreffelijk (internet only 150 GB/maand voor €20).
                        Als ik zie dat ik van mijn Proximus 750 GB/maand maar 30 gebruik, heb ik nog 120 over, dat is meer dan 200h TV.
                        Vermits de zenders waar wij normaal naar kijken allemaal via hun eigen website kunnen bekeken worden kunnen we strikt genomen heel de Proximus toestand buitengooien.
                        Maar als je dan je 2 GSM's rekent en de vaste lijn in het pack ...
                        Telecom is onze grootste huishoudpost, en dan spreek ik niet over kranten- en andere abonnementen.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

                          Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                          Het is mij niet geheel duidelijk of die Love Trio via de kabel of het mobiel netwerk gaat.
                          Internet en TV over de kabel, GSM over het mobiele netwerk.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #28
                            Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

                            Oorspronkelijk geplaatst door Mimo Bekijk bericht
                            Volgens drie speedtests haal ik nog geen 100 Mbps, wel 20 Mbps upload.
                            Maar ik betwijfel of er veel mensen zijn die daar iets van merken. Zelfs om 4K te streamen heb je maar 25 Mbps nodig.
                            Een Speedtest hangt natuurlijk af van de server naar welke men de test opzet, is dit echter altijd maar de helft van wat zou moeten zijn, dan zou ik dat toch eens (laten) nakijken.
                            Hier toch gemiddeld 180 Mbps en dan nog wel via WiFi op een tablet.

                            Dat men maar 25 Mbps nodig heeft om te streamen kan best zijn, maar men moet wel alle internetverbruik samen bekijken, (grotere) gezinnen waar andere personen tegelijk nog ander dataverbruik genereren kan dan wel snel een impact gaan hebben. [emoji6]
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #29
                              Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

                              Ik vind Telenet eigenlijk een supergoede leverancier. Sinds 2000 klant en eigenlijk nog nooit een probleem gehad dat die naam waard is.
                              Digicorder kapot, dan rij ik even naar Blue Sky Computing in Sint-Niklaas en binnen het kwartier heb ik een nieuwe mee. Is de voorbije 20 jaar 2 keer gebeurd. Alles verslijt natuurlijk.

                              Op basis van dit topic net even vergeleken met wat Orange mij zou kosten: €99 à 109/maand, afhankelijk van hoeveel data ik aan de kinderen wil geven.
                              Vandaag betaal ik 126 en heb ik er een vaste lijn bij, de mogelijkheid ook om 5 simkaarten te gebruiken ipv 3, een vaste lijn (hoeft niet, maar zit er toch bij), en een digicorder die supergoed werkt (in tegenstelling tot wat ik hierboven lees). We gebruiken een heel deel van de up- and downloadlimiet niet, een ook deel van de mobiele data (nog) niet.

                              Bovendien heeft Telenet echt wel een klantendienst waar mee te spreken valt. Net even gebeld met een heel vriendelijke juffrouw in Mechelen: mijn situatie rustig besproken, en zie: mijn maandelijkse kost wordt voor de volgende 12 maanden teruggebracht tot €102 per maand. Binnen 12 maand zien we wel weer wat Telenet dan aanbiedt t.o.v. de anderen, en indien het nuttig lijkt, bellen we nog eens .
                              Telenet heeft op deze manier al verschillende commerciële tegemoetkomingen gedaan. Supergoed bedrijf wat mij betreft.
                              Last edited by K-2; 23 augustus 2019, 19:17.
                              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                              Comment


                              • #30
                                Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

                                De meeste horror-verhalen hoor ik als je bij Telenet weg wil gaan. Iemand bij ons op 't werk wilde met een verhuis naar Orange (op de kabel) - die hebben ze doen wachten, maanden op een stuk. De kabel is voor een groot stuk door ons gefinancierd - maar door de gemeentes doorverkocht aan Telenet. En nu moet die kabel net zoals de draad van Proximus vrijgemaakt worden - en tegen iets meer dan de kostprijs verhuurbaar gemaakt. Telenet heeft zich verzet - en wees gerust ik heb gelobbyd om de lat voor elke telco gelijk te leggen! Dus ook op dat vlak draag ik hen geen warm hart toe.
                                Zelf heb ik bij mijn verhuis de kabel opgezegd - en ik kan u zweren - ze hebben alles uit de kast gehaald om me er toch maar bij te lappen (dat heeft natuurlijk niet gepakt).
                                Telenet is in handen van een VS-concern - Liberty Global - er is dus niks vlaams meer aan. En mr. Porter - hij slaat elk jaar de tarieven op, terwijl die bij mij eerder naar beneden gegaan zijn - ook een nuchtere vaststelling.

                                Comment

                                Working...
                                X