Gewoon mijn ervaring even delen.....
1. Digicorder DC AD2100 ( dus nog een oud model ) heeft het uiteindelijk begeven en we gaan vandaag naar Telenet Leuven om een ander huurtoestel te halen.
2. Nummertje nemen gaat niet, systeem ligt plat.
3. Na 20 minuten wachten worden we ontvangen, niks in hun systeem blijkt te werken, en ze kunnen zelfs niet garanderen dat de digicorder direct kan geactiveerd worden.
4. Soit, na veel getik op een systeem dat blijkbaar niet werkt krijgen we dan een witte doos met een z/w sticker van Telenet op. Niet nauwgezet bekeken, ik ging ervan uit dat ik een nieuw toestel had.
5. Thuisgekomen:
* ik zie dat ze me een gerefurbisht toestel hebben meegegeven.
* geen remote
* geen kabels ( tot daar dan nog aan toe...
* géén stroomadapter !
Straks zien ze me daar terug.
Maar is dat normaal ????????
1. Digicorder DC AD2100 ( dus nog een oud model ) heeft het uiteindelijk begeven en we gaan vandaag naar Telenet Leuven om een ander huurtoestel te halen.
2. Nummertje nemen gaat niet, systeem ligt plat.
3. Na 20 minuten wachten worden we ontvangen, niks in hun systeem blijkt te werken, en ze kunnen zelfs niet garanderen dat de digicorder direct kan geactiveerd worden.
4. Soit, na veel getik op een systeem dat blijkbaar niet werkt krijgen we dan een witte doos met een z/w sticker van Telenet op. Niet nauwgezet bekeken, ik ging ervan uit dat ik een nieuw toestel had.
5. Thuisgekomen:
* ik zie dat ze me een gerefurbisht toestel hebben meegegeven.
* geen remote
* geen kabels ( tot daar dan nog aan toe...
* géén stroomadapter !
Straks zien ze me daar terug.
Maar is dat normaal ????????

Comment