Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wireless earbuds

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wireless earbuds

    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Heb je die zelf ook, Geert, of gewoon gezien op tinternet
    Nu Sennheiser is wel een autoriteit op gebied van hoofdtelefoons, dus de earbuds zullen ook wel in orde zijn. ( mag ook wel voor die prijs )
    Buiten de geluidskwaliteit is de pasvorm natuurlijk superbelangrijk, en dat weet je nooit op voorhand.
    Misschien dan toch best bij koudblauw aankopen, dan kunnen ze in geval van nood steeds (gemakkelijk) terug.
    Neen hoor Marc, maar een vriend van mij heeft een winkel waar ik mijn geluidsmateriaal koop of krijg (Bekafun.be)
    in Izegem.
    Ik doe regelmatig wat voor hem en krijg daar dan soms wat demo studio materiaal.
    Heb hier enkel een viertal gepowerde studio monitors staan, een koppel van Adam A5x en een koppel krk-rp10 met mengpaneel, die KRK monitoren klinken fantastisch en hangen via een mengpaneeltje aan mijn pc’s
    Die Adam’s hingen tot voor kort aan mijn tv, maar ik kan deze verdikke momenteel niet meer gebruiken,
    met de nieuwe TVbox van Telenet werkt dat niet meer, (kan het volume niet meer regelen met de afstandsbediening),
    daar moet ik dus nog een oplossing voor zoeken, zo is er altijd wel iets......
    Ik heb hier wel nog ergens een paar sennheiser oortelefoontjes liggen niet draadloos maar met zo een kevlar draadjes
    ik meen dat deze normaal ook iets van een dikke 300€ kosten, super geluid en zeer sterk, maar ik kan dat moeilijk lang in mijn oren verdragen, zijn van het type dat je in een ultrasoonbad mag reinigen. Heb ik in de tijd gekregen
    met zo een Tascam Zoom H6 recorder van bijna 500€, de bedoeling was wat te filmen met mijn D500 of een foto montage te maken en daar dan het geluid mee op te nemen, maar het is er nooit van gekomen, met die Tascam heb ik ondertussen iemand anders gelukkig gemaakt.
    En die oortjes, ik denk dat ik deze eens aan mijn kleinzoon zal geven.
    Die super dunne milimeter draadjes zijn wel ongeloofelijk sterk, wie ze kon kapot trekken kreeg zo een stel gratis in de tijd,
    maar je moet het niet proberen, er lag daar zo een stukje draad, onmogelijk dat je dat kapot trekt.
    Last edited by Guest42; 4 juli 2019, 06:23.

    Comment


    • #17
      Re: Wireless earbuds

      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Neen hoor Marc, maar een vriend van mij heeft een winkel waar ik mijn geluidsmateriaal koop of krijg (Bekafun.be)
      in Izegem.
      Ik doe regelmatig wat voor hem en krijg daar dan soms wat demo studio materiaal.
      Heb hier enkel een viertal gepowerde studio monitors staan, een koppel van Adam A5x en een koppel krk-rp10 met mengpaneel, die KRK monitoren klinken fantastisch en hangen via een mengpaneeltje aan mijn pc’s
      Die Adam’s hingen tot voor kort aan mijn tv, maar ik kan deze verdikke momenteel niet meer gebruiken,
      met de nieuwe TVbox van Telenet werkt dat niet meer, (kan het volume niet meer regelen met de afstandsbediening),
      daar moet ik dus nog een oplossing voor zoeken, zo is er altijd wel iets......
      Ik heb hier wel nog ergens een paar sennheiser oortelefoontjes liggen niet draadloos maar met zo een kevlar draadjes
      ik meen dat deze normaal ook iets van een dikke 300€ kosten, super geluid en zeer sterk, maar ik kan dat moeilijk lang in mijn oren verdragen, zijn van het type dat je in een ultrasoonbad mag reinigen. Heb ik in de tijd gekregen
      met zo een Tascam Zoom H6 recorder van bijna 500€, de bedoeling was wat te filmen met mijn D500 of een foto montage te maken en daar dan het geluid mee op te nemen, maar het is er nooit van gekomen, met die Tascam heb ik ondertussen iemand anders gelukkig gemaakt.
      En die oortjes, ik denk dat ik deze eens aan mijn kleinzoon zal geven.
      Die super dunne milimeter draadjes zijn wel ongeloofelijk sterk, wie ze kon kapot trekken kreeg zo een stel gratis in de tijd,
      maar je moet het niet proberen, er lag daar zo een stukje draad, onmogelijk dat je dat kapot trekt.

      Wel ja, ik ben ook niet van het type dat de hele dag met zo’n plug-in oortjes kan rondlopen, maar soms is het wel handig.
      Een vriend van mij was geluidsingenieur bij VTM en voor hem kwam er inzake hoofdtelefoons ook niets anders binnen dan Sennheiser.
      Je kleinzoon zal zeker blij zijn met die dingen, dat is zowat het beste dat je de jeugd tegenwoordig cadeau kunt doen.
      Maar op de fiets bv vind ik het toch maar gevaarlijk.
      Zelf in de wagen zet ik de audio uit in de stad of als ik een druk kruispunt nader. Je bent zo snel minder gefocust met wat muziek, dat risico neem ik niet.
      En ik denk dat dit bij een fietser hetzelfde is....
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #18
        Re: Wireless earbuds

        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Je kleinzoon zal zeker blij zijn met die dingen, dat is zowat het beste dat je de jeugd tegenwoordig cadeau kunt doen.
        Maar op de fiets bv vind ik het toch maar gevaarlijk.
        Zelf in de wagen zet ik de audio uit in de stad of als ik een druk kruispunt nader. Je bent zo snel minder gefocust met wat muziek, dat risico neem ik niet.
        En ik denk dat dit bij een fietser hetzelfde is....
        Ik heb er alle vertrouwen in Marc, denk niet dat hij met oortjes in gaat fietsen.
        ik heb hem mijn vorige Ipad air 128 GB gegeven toen ik mijn Pro 256 kocht, zal het meest zijn om met zijn
        vrienden te gamen, is trouwens geen muziek liefhebber Studeren Basket en wat gamen zijn zijn hoofd bezigheden.
        Niet omdat het "onze" kleinzoon is, maar het is echt wel een voorbeeld naar zijn omgeving toe, doet het super goed
        op school (wil voor architect gaan) speelt basket in competitie en luistert naar de raad van opa Hopelijk mag het zo blijven.
        Al moet ik stilaan toegeven dat ik vanaf nu soms raad moet gaan vragen bij hem, in plaats van omgekeerd......

        Comment


        • #19
          Re: Wireless earbuds

          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Ik heb er alle vertrouwen in Marc, denk niet dat hij met oortjes in gaat fietsen.
          ik heb hem mijn vorige Ipad air 128 GB gegeven toen ik mijn Pro 256 kocht, zal het meest zijn om met zijn
          vrienden te gamen, is trouwens geen muziek liefhebber Studeren Basket en wat gamen zijn zijn hoofd bezigheden.
          Niet omdat het "onze" kleinzoon is, maar het is echt wel een voorbeeld naar zijn omgeving toe, doet het super goed
          op school (wil voor architect gaan) speelt basket in competitie en luistert naar de raad van opa Hopelijk mag het zo blijven.
          Al moet ik stilaan toegeven dat ik vanaf nu soms raad moet gaan vragen bij hem, in plaats van omgekeerd......
          Opa mag de kleinzoon gerust wat verwennen
          Dat is het voorrecht van opa te zijn hé
          En als ze zich dan nog goed gedragen + studeren, doet een mens dat met plezier hé.
          Fijne reis gewenst in de Provence ! Veel "cruise-plezier" gewenst !
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #20
            Re: Wireless earbuds

            Net een test gelezen op hardwareinfo en de 1More Stylish oortjes kwamen er zeer goed uit. Top geluid en batterij gaat lang mee voor slechts 89€.
            Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
            Mijn bird foto's en urbex foto's

            Comment

            Working...
            X