Momenteel ben ik mijn 8 jaar oude win7 pc aan het defragmenteren, wat jaren geleden is. Is het normaal dat in fase 9 het nu al 13 u duurt en het maar aan 62% zit ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Defragmenteren
Collapse
X
-
-
Re: Defragmenteren
Ja alles hangt inderdaad af van hoeveel erop de schijf staat,hoeveel vrije ruimte er is,want alles wordt ergens heen geschreven,eventueel ook gefragmenteerd en dit moet dan ook opnieuw gedefragmenteerd worden,en ook de snelheid van de processor.
Zoals hierboven aangehaald:zolang er verder progressie is,geduld hebben.
Ik ben dit vroeger ook al tegenkomen op oudere Win's .
Comment
-
Bedankt voor de respons, zit nu aan 68%, er staat idd veel op, mag ik gewoon verder internetten of doet dat iets aan het proces ?"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
-
13 uur lijkt me persoonlijk toch niet echt normaal
Maar alles hangt natuurlijk af van de hardware die in de pc zit
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Volgens mij is dit ook niet normaal. Kan zijn dat hij toch plots crasht want WIN7 wordt toch niet meer ondersteund?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk berichtVolgens mij is dit ook niet normaal. Kan zijn dat hij toch plots crasht want WIN7 wordt toch niet meer ondersteund?Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtNu fase 9, 32% geconsolideerd, loopt nu al meer dan 24 uur.
Hoe vol staat die schijf eigenlijk?Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Neen vanmorgen fase 9 gedefragmenteerd62% nu fase 10 geconsolideerd 0%
890 beschikbaar, 201 vrij
Daar kan wellicht niet veel meer bij, want ge moet een aantal % overhebben om te kunnen defragmenteren.Last edited by toerist; 31 mei 2019, 23:54."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
Comment