Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slechte printafdrukken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Slechte printafdrukken

Mijn inkjetprinter staat soms maanden stil, de laatste 10 jaar nog nooit enig probleem gehad met een Canon.
    Wel geen printer van 79€ en ook altijd originele inkt.
    Vroeger met HP was een week soms al genoeg om problemen te ondervinden.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Printkop nachtje in het water gelegen , vervolgens de rest van de procedure gevolgd met als resultaat nog steeds slechte afdruk zoals voorheen .
      Nog een oplossing buiten het kopen van een nieuwe printer ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
        Printkop nachtje in het water gelegen , vervolgens de rest van de procedure gevolgd met als resultaat nog steeds slechte afdruk zoals voorheen .
        Nog een oplossing buiten het kopen van een nieuwe printer ?
        Gewoon water zal niet veel doen. Misschien eens proberen met water uit Lourdes
        Je hebt beslist een oplosmiddel zoals Mr Proper nodig. Gebruik vooral geen white spirit !

Comment

Na dat ik het reinigingsproces van de printer zelf zijn werk nog eens heb laten doen komen de printafdrukken er zonder strepen of onvolledige tekst uit .
          Toch nog maar even afwachten vooraleer een nieuwe printer te kopen .

Comment

Dan is de verstopping toch losgekomen door de printkop te laten weken, het moest er dan gewoon nog uit geraken.

Laat de printer dan niet te lang ongebruikt staan, als je die geregeld een iets laat printen dan kan je er misschien nog een hele tijd mee voort.
            Zeker als het binnenkort wat warmer wordt is het belangrijk om minstens elke week iets te printen (liefst in kleur), het moet geen hele foto zijn, wat tekst met kleurtjes is voldoende (dan worden alle delen van de printkop gebruikt, als je alleen zwart afdrukt dan is het mogelijk dat de kleuren toch niet meer werken na een tijdje).
            Als je daarbij niet teveel papier wil verspillen, print dan op de achterkant van een afdruk die je niet meer nodig hebt.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Mijn inkjetprinter staat soms maanden stil, de laatste 10 jaar nog nooit enig probleem gehad met een Canon.
              Wel geen printer van 79€ en ook altijd originele inkt.
              Vroeger met HP was een week soms al genoeg om problemen te ondervinden.
              Gelijkaardig verhaal, hier voorheen een Epson. Was altijd iets.
              Sinds mijn Pixma (amper 99 euro ) nooit problemen. Staat soms ook maanden werkloos.
              Wel altijd originele inkten.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Ik wil toch even vermelden dat de slechte afdrukkwaliteit te wijten is geweest aan de alternatieve inktcartridges die ik kocht bij de Colruyt ( Everyday ) Ik heb dan de originele cartridges van Canon er in gestoken en het probleem was opgelost .
                Ik gebruik anders al jaren de Every Cartridges van de Colruyt en nooit geen problemen gehad tot nu dan .

Comment

Working...
                X