Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Iemand zetelhoezen in zijn wagen ?
Collapse
X
-
-
Re: Iemand zetelhoezen in zijn wagen ?
Oorspronkelijk geplaatst door KevinVdd Bekijk berichtCanon EOS Digital
BD0479BE
-
Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk berichtAls je de 60 beoordelingen had gelezen, dan wist je nu al dat het brol is.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Zetelhoezen en die stinkboompjes aan de binnenspiegel dat is verschrikkelijk.Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment
-
Ik heb jaren geleden ook zo'n probleem gehad.
Maar ik kon toen via een winkel voor auto-onderdelen,deze bestellen voor het type wagen dat ik had.
Waren niet zo duur,maar pasten perfect op mijn zetels.
Maar overtrekken die op alle zetels passen ??
Bekijk maar eens welke verschillende zetels er in auto's zitten.
Als je met een courant merk rond rijdt,dan is er zeker wel iets aangepast te vinden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk berichtIk zou eens binnenlopen bij auto5.
Identieke hoezen als bij Aliexpress nu in promotie voor 9,99 bij Auto 5 !
Geen verzendingskosten, geen 6 weken verzendingstijd, enz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk berichthttps://www.auto5.be/nl/p/complete-s...goryName=47968
Identieke hoezen als bij Aliexpress nu in promotie voor 9,99 bij Auto 5 !
Geen verzendingskosten, geen 6 weken verzendingstijd, enz.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Soms kun je ze kopen van je wagenmerk en type, maar eerst de oude verwijderen en dan de nieuw plaatsen is niet iedereen gegeven.
En dan mag er niks mis zijn met de "mousse" van de zittingen, dan ben je beter af op een autokerkhof.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtSoms kun je ze kopen van je wagenmerk en type, maar eerst de oude verwijderen en dan de nieuw plaatsen is niet iedereen gegeven.
En dan mag er niks mis zijn met de "mousse" van de zittingen, dan ben je beter af op een autokerkhof.
Maar ik veronderstel dat TS het vooral over overtrekhoezen heeft.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Bij mij hoezen van de Aldi. Gebruik tot ze versleten zijn, dan weer Aldi hoezen. En mijn zetels blijven als nieuw."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtBij mij hoezen van de Aldi. Gebruik tot ze versleten zijn, dan weer Aldi hoezen. En mijn zetels blijven als nieuw.
Comment
-
Iemand zetelhoezen in zijn wagen ?
Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk berichtEn ja autowrak gaat naar de sloop met nieuwe zetelsCanon EOS Digital
BD0479BE
Comment
Comment