Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik wil me uitschrijven

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ik wil me uitschrijven

Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
    DUs, feitelijk een soort boeernbedrog tov het topic-item en TS hemzelf.
    Niemand bedriegt niemand hé, er werd uitgevoerd wat hij gevraagd heeft. [emoji6]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Niemand bedriegt niemand hé, er werd uitgevoerd wat hij gevraagd heeft. [emoji6]
      Ik bedoel dat je met de gekozen optie 2) boerenbedrog met jezelf doet. TS is door niemand bedrogen, alleen vind ik dat hij zichzelf bedriegt. Buiten zijn Nicknaam verandert er helemaal niets.
      Je wilt je uit schrijven en kiest voor een ander nicknaam. Je bent dan wel niet uitgeschreven, sorry.

Lesc heeft nu wel vermeld dat het een disabled account is. Hij kan inderdaad niet meer in loggen onder dat account.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

Comment

Ik bedoel dat je met de gekozen optie 2) boerenbedrog met jezelf doet. TS is door niemand bedrogen, alleen vind ik dat hij zichzelf bedriegt. Buiten zijn Nicknaam verandert er helemaal niets.
        Je wilt je uit schrijven en kiest voor een ander nicknaam. Je bent dan wel niet uitgeschreven, sorry.
        Hij kan niet meer inloggen ... eigelijk is er inderdaad enkel voor hem een blokkering om te posten ... kon gewoon uitloggen voor hetzelfde resultaat.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Moderator Note: Ik neem aan dat we hiermee het onderwerp kunnen afsluiten?
          Conclusie: d'er is een uitgang en de admin zal die jou tonen. Ik denk niet dat het nodig is om, als je d'eruit wil, een discussie op gang te brengen.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Lesc heeft nu wel vermeld dat het een disabled account is. Hij kan inderdaad niet meer in loggen onder dat account.
            Admin Note
            Voor de verduidelijking, Als iemand zich wil uitschrijven wordt zijn profiel gewist, aangezien de user niet meer bestaat komt er automatisch guest in de plaats van zijn nickname te staan.
            Om een en ander niet door elkaar te laten lopen (en om te voldoen aan bepaalde wettelijke regels) nummeren we de guestaccounts.
            De nickname in quotes veranderen niet mee omdat die geen connectie hebben met het basic account (is gewoon gekopieerde tekst).

De guestaccount is per definitie een disabled account omdat er geen inloggegevens aan hangen. TS kan niet meer inloggen omdat zijn profiel niet meer bestaat.

Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Working...
            X