Het Oostenrijkse merk heeft een rijke geschiedenis maar daar wil ik het niet over hebben.
Roco was het eerste merk die super gedetailleerde modelspoor locomotieven, rijtuigen en goederenwagons op de markt bracht.
Alles werd, zover mogelijk, exact op schaal HO (1:87), schaal N (1:160) schaal TT (1:120) en smalspoor HOe.
In deze video heb je ongeveer een gedacht hoeveel arbeid er gaat in het nabouwen van een Oostenrijkse elektrische locomotief in schaal HO.
Zelfs als modelspoor u niet zegt moet je eens uit nieuwsgierigheid kijken, u zult verbaasd zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=gCYy...ature=youtu.be
Zelf heb ik enkel stoomlocomotieven op schaal HO van de merken Fleischmann, Reitz, Roco, Trix, M +D, en nog andere.
Mijn periode is de jaren dertig maar op geen enkel voertuig is de gehate arend te zien. Men noemt dat EpocheII der DRG, als snorremans de macht had werd dat de DR Epoche III.
Roco was het eerste merk die super gedetailleerde modelspoor locomotieven, rijtuigen en goederenwagons op de markt bracht.
Alles werd, zover mogelijk, exact op schaal HO (1:87), schaal N (1:160) schaal TT (1:120) en smalspoor HOe.
In deze video heb je ongeveer een gedacht hoeveel arbeid er gaat in het nabouwen van een Oostenrijkse elektrische locomotief in schaal HO.
Zelfs als modelspoor u niet zegt moet je eens uit nieuwsgierigheid kijken, u zult verbaasd zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=gCYy...ature=youtu.be
Zelf heb ik enkel stoomlocomotieven op schaal HO van de merken Fleischmann, Reitz, Roco, Trix, M +D, en nog andere.
Mijn periode is de jaren dertig maar op geen enkel voertuig is de gehate arend te zien. Men noemt dat EpocheII der DRG, als snorremans de macht had werd dat de DR Epoche III.
Comment