Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat gaat de tijd snel ... 15 jaar.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wat gaat de tijd snel ... 15 jaar.

    Hi,

    Zit ook in mijn 15de jaar.
    Ik denk soms nog terug aan een figuur van de beginjaren : Corné Vaniperen.
    Sommigen hebben slechte herinneringen, sommigen goede. Ik ben bij die laatste. Verschillende keren bij hem thuis
    mijn materiaal gaan afhalen, steeds goed ontvangen. De woensdag was zijn Belgie-dag... tot er een kink in de kabel kwam.

    Paul
    DPaul - A.FIAP
    D810, nikkors and other stuff

    Comment


    • #17
      Re: Wat gaat de tijd snel ... 15 jaar.

      Oorspronkelijk geplaatst door jaja
      ach,

      en ondanks alles vieren we dit jaar (niet ongemerkt!) de 20ste verjaardag van belgiumdigital ...
      proficiat aan al de andere jarigen :g

      jaja
      feestje!!!!

      Comment


      • #18
        Re: Wat gaat de tijd snel ... 15 jaar.

        Voor velen is toch het probleem, dat als je wil posten op BD je een host moet hebben en dat hoeft op andere media niet. Daar word je lid en kan je gratis foto's posten.
        Heb al drie maal een host gehad om op BD te kunnen posten en die zijn alle drie verdwenen/gestopt met hosten.
        Daarom ben ik alleen nog maar schrijvend/reagerend lid en post ik geen foto's meer. ( wel post ik foto's op BD Facebook heb je geen host nodig.)
        Waarom host BD zelf niet, veel makkelijker en ook toegankelijker voor nieuwe leden..
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #19
          Wat gaat de tijd snel ... 15 jaar.

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          Voor velen is toch het probleem, dat als je wil posten op BD je een host moet hebben en dat hoeft op andere media niet. Daar word je lid en kan je gratis foto's posten.
          Heb al drie maal een host gehad om op BD te kunnen posten en die zijn alle drie verdwenen/gestopt met hosten.
          Daarom ben ik alleen nog maar schrijvend/reagerend lid en post ik geen foto's meer. ( wel post ik foto's op BD Facebook heb je geen host nodig.)
          Waarom host BD zelf niet, veel makkelijker en ook toegankelijker voor nieuwe leden..
          grt,bouk.
          Foto posten met Tapatalk, werkt prima en kost niets.
          Straf eigenlijk dat ze dit aanbieden want data kost geld en ze winnen er niets mee.

          Mocht iedereen betalend lid zijn, dan is er natuurlijk al wat meer reserve om dit te kunnen aanbieden.

          Langs de andere kant, men kan ook zelf opslagruimte aankopen... hoeft niet steeds op kosten van een ander te zijn en zeker niet als men het reclamevrij wil houden.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment

          Working...
          X