Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is Zoomit wel veilig?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Is Zoomit wel veilig?

Juist Verseg, maar zoomit kan ik uitschakelen, Partena niet (meer). En aangezien Partena liever het probleem straal negeert...
    En van bpost ben ik "gelukkige" bezitter van een paar aandelen ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
      Juist Verseg, maar zoomit kan ik uitschakelen, Partena niet (meer). En aangezien Partena liever het probleem straal negeert...
      En van bpost ben ik "gelukkige" bezitter van een paar aandelen ...
      Maar is er wel een probleem?
      Zoals eerder gemeld, wat jij in Zoomit ziet is wat de verzender er zet.
      Als Zoomit nog gekoppeld is aan hun oud rekeningnummer, dan zal de betaling ook zo wel bij hun toekomen.
      Een rekeningnummer verandert niet plots van eigenaar, naar vreemden zal het niet gaan.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Zoomit kan misschien eens een fout ondervinden zoals een niet afgeleverd document of zo, maar niet deze.
        De verzender maakt de factuur op en bezorgt die via Zoomit aan de klant.
        /...
        Volgens de website blijft het document bij de "verzender" Zoomit koppelt er enkel een link aan.

Dus ja, je hebt gelijk. Zoomit heeft er niets mee te maken.

--
        mlap.
        T.T.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Maar is er wel een probleem?
          Zoals eerder gemeld, wat jij in Zoomit ziet is wat de verzender er zet.
          Als Zoomit nog gekoppeld is aan hun oud rekeningnummer, dan zal de betaling ook zo wel bij hun toekomen.
          Een rekeningnummer verandert niet plots van eigenaar, naar vreemden zal het niet gaan.
          Probleem (groten)deels opgelost:

- het openingsscherm van Zoomit toont niet de rekening vd begunstigde, doch de rekening van de betaler (genoemd "gekoppelde rekening").
          Ik heb het getest : als ik de betaling laat uitvoeren, gebruikt de bank het rekeningnr vd begunstigde correct (= het nr dat het ziekenfonds bevestigd had in dat ook op de gekoppelde factuur stond).

- wat een fout van Zoomit (of vd bank) lijkt, is dat Zoomit mij een mail stuurde dat die rekening (dus de mijne) gewijzigd is. (Dat was idd zo meer dan een jaar geleden).

Comment

Working...
          X