Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand problemen met gmail

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Iemand problemen met gmail

    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Prima! Dat was nog eens een keer een goeie oplossing! Ik heb dus mijn eigen vraag op het gmail forum beantwoord, met de link die jij me gegeven hebt.
    Ik had een paar maand geleden een soortgelijk probleem, heb er toen ook lang op gezocht doordat er geen (duidelijke) melding komt.
    Was zo plots van het ene moment op het andere.
    Mocht er dan nog een foutcode komen, dan wist men tenminste waarop zoeken.

    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Alleen krijg ik nu dit soort mail!
    Allé ... je krijgt nu terug mails te zien en nu is het ook niet goed. [emoji1][emoji1][emoji1]
    LOL

    Ja, is altijd iets ... zou er geen mogelijkheid zijn de melding uit te zetten door een maal de controle te doorlopen?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: Iemand problemen met gmail

      ... /
      Ja, is altijd iets ... zou er geen mogelijkheid zijn de melding uit te zetten door een maal de controle te doorlopen?
      Ik krijg maar zelden een melding hiervan. Eigenlijk is het dan eerder een algemene melding "controleer je beveiliging" of zo iets, en als ik verder klik, is het deze "onveilige app toegang" melding.
      Ik kan me niet herinneren dat ik iets extra daarvoor heb gedaan.
      In mijn geval is het op Android.



      --
      mlap.
      T.T.

      Comment


      • #18
        Re: Iemand problemen met gmail

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Ik had een paar maand geleden een soortgelijk probleem, heb er toen ook lang op gezocht doordat er geen (duidelijke) melding komt.
        Was zo plots van het ene moment op het andere.
        Mocht er dan nog een foutcode komen, dan wist men tenminste waarop zoeken.

        Allé ... je krijgt nu terug mails te zien en nu is het ook niet goed. [emoji1][emoji1][emoji1]
        LOL

        Ja, is altijd iets ... zou er geen mogelijkheid zijn de melding uit te zetten door een maal de controle te doorlopen?
        Heb de beveiligingscontrole doorlopen, en laat deze switch op staan. Het is inderdaad iets heel recents, van de ene dag op de andere zonder verwittiging en niet eens een foutmelding. Gewoon niet in te geraken via Standard View.
        Voor zover ik weet is de enige andere manier (ja, ik heb nu ook de Mail for Gmail app geïnstalleerd, maar dat was nadat ik niet meer in Standard View kon) is dat mijn normaal mail client ( Mail) ook aangeeft wat er in Gmail is binnengekomen. Maar dat is al zo vanaf het moment dat ik van POP op IMAP ben overgeschakeld, dus al redelijk lang.
        Met die switch op OFF kan ik langs alle kanten nog aan mijn gmail, behalve Standard View. Als men dat bij Google veiliger vindt, amai!
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #19
          Re: Iemand problemen met gmail

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Alleen krijg ik nu dit soort mail!

          Dat krijg ik als ik met m'n laptop vanop een andere locatie inlog. "Minder veilige toegang" is hier dus altijd INgeschakeld.
          Die Google-logica begrijp ik ook niet.

          Als ik op verplaatsing geweest ben, krijg ik nog altijd meldingen dat iemand geprobeerd heeft binnen te dringen via mijn gmail-account; ook al gebruik ik het correcte wachtwoord. Nogmaals: "rare jongens bij Google".
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment

          Working...
          X