Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Visa Premiumplus kaart.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Visa Premiumplus kaart.

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Ik heb ook dat Platinum pakket met 2 kredietkaardten, autobijstand voor 2 autos, en een reisverzekering inclusief annulatie, en inderdaad betaal ik daar 17€ per maand voor, maar een VAB zou me al meer kosten, en die annulatieverzekering is ook de moeite waard.
    Voilŕ, die kaart is dus voor een aantal mensen zéér interessant. En bij gelegenheid ga ik ze ook eens onder de loupe nemen, ik zit niet vastgeroest aan mijn huidig bestedingspatroon.

Moderator Note: Knip
    Last edited by Laurens; 17 januari 2019, 07:09.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Misschien zit hier iets interessant tussen voor TS ?
      https://www.beobank.be/nl/particulie...MaAuFJEALw_wcB
      Die AXA kaart als in openingspost is aangevraagd Rene, mijn vraag gaat enkel over die verlengde garantie,
      in hoeverre ze daar hun belofte houden.
      Verder ben ik zowat voor vanalles en drie dingen verzekerd en veel van die dingen overlappen elkaar,
      daar kan je nu eenmaal niet onderuit, zo heb ik bv. drie keer een repatriëringsverzekering, een zuiver voor
      repatriëring van personen en voertuig enz. maar deze wordt deels overlapt door mijn Subaru bijstand en dan ook nog
      via die kredietkaart. Spreekt vanzelf dat die echte repatriëringsverzekering je de beste dekking geeft, met inbegrip
      van hotelkosten, vervangwagen enz.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Die AXA kaart als in openingspost is aangevraagd Rene, mijn vraag gaat enkel over die verlengde garantie,
        in hoeverre ze daar hun belofte houden.
        Verder ben ik zowat voor vanalles en drie dingen verzekerd en veel van die dingen overlappen elkaar,
        daar kan je nu eenmaal niet onderuit, zo heb ik bv. drie keer een repatriëringsverzekering, een zuiver voor
        repatriëring van personen en voertuig enz. maar deze wordt deels overlapt door mijn Subaru bijstand en dan ook nog
        via die kredietkaart. Spreekt vanzelf dat die echte repatriëringsverzekering je de beste dekking geeft, met inbegrip
        van hotelkosten, vervangwagen enz.
        Geen probleem hoor, ik gaf ook maar een paar tips die "heel misschien" een bijdrage konden leveren in je beslissingsproces.
        Last edited by Laurens; 16 januari 2019, 21:30. Reden: Irrelevante zin verwijderd
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Geert, wij zeggen de wagenbijstand van de bijstandsverzekering op tijdens de periode dat we beroep kunnen doen op de verzekering van Toyota, maar we behouden de personendekking (repatriëring en ook voor de
          medische kosten bij reizen naar VS)

Wat betreft de verlengde garantie : lees de kleine lettertjes.

Annulatieverzekering: lees ook hier de voorwaarden van de dekking via de kredietkaart en kijk dan of er in jouw specifiek geval bijkomende dekking nodig is

Comment

Moderator Note: Enkele irrelevante opmerkingen zijn verwijderd. Ons forumreglement verbiedt immers persoonlijke aanvallen.
            Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Visa Premiumplus kaart.

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
              Moderator Note: Enkele irrelevante opmerkingen zijn verwijderd. Ons forumreglement verbiedt immers persoonlijke aanvallen.
              Misschien #16 ook even bewerken?
              Daar is de persoonlijke aanval begonnen.
              Mvg, [emoji6]

Edit: Bedankt.
              Last edited by VerSeg; 17 januari 2019, 16:37. Reden: Niet meer relevant
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Visa Premiumplus kaart.

Foutje
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Zouden jullie allemaal niet beter een beetje LEVEN (en bv wat foto's maken) in plaats van heel de tijd af te wegen of je ergens toch geen voordeeltje over het hoofd hebt gezien ?

Comment

Working...
                  X