Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

N.a.s.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: N.a.s.

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
    Klinkt als het verschil tussen fast ethernet vs gigabit netwerkaansluiting? Mijn eerste NAS was een 1TB WD Mybook World Edition. Gruwelijk traag en onbetrouwbaar ding...
    Toch waren ze allen met 1Gb netwerkvoorziening, gewoon de NAS op zich.
    Die WD’s vind ik persoonlijk ook niet van de snelste.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
      welke qnap heb je dan nu (en welke vroeger)

peter
      Nu TS-453 Pro en ervoor Iomega StorCenter ix2-200 en WD.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Bedankt voor de info, zowel hier als via pm.....
        Je spreekt over opgeslagen informatie te kunnen raadplegen. Wat is deze info ? Als dat uitsluitend documenten zijn dan zou ik denken dat een cloud-oplossing à la Dropbox en co... meer dan voldoende is, of zit ik verkeerd ?
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Je spreekt over opgeslagen informatie te kunnen raadplegen. Wat is deze info ? Als dat uitsluitend documenten zijn dan zou ik denken dat een cloud-oplossing à la Dropbox en co... meer dan voldoende is, of zit ik verkeerd ?
          Eigenlijk alles, ook volledige backup van verschillende pc's, filmen, foto's. ..
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Eigenlijk alles, ook volledige backup van verschillende pc's, filmen, foto's. ..
            Dan is een cloud oplossing goed als tweede backup van bepaalde zaken of om overal aan te kunnen, ik heb toch ook liever iets lokaal want wie zegt dat die aanbieder blijft bestaan.
            Zelf gebruik ik een cloud-oplossing enkel voor wat ik wil delen, alles daarop zetten is onmogelijk want enkele TB online gaan zetten zie ik mezelf niet meteen doen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Working...
            X