Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

    Inderdaad, op 2/12 dierenvoeding besteld, 20kg. Vroeger geleverd door DHL , op 2 dagen max. in huis, maar die geven het over aan Bpost, en gaat naar Brussel, dus heden nog niets, en ja nu is het weekend, dus hopelijk maandag. Speciaal besteld op 2/12 zondag omdat gerekend op 2 dagen het dinsdag in huis zou zijn. Nu zal ik gedwongen zijn duurder fysiek aan te kopen.
    https://ggpics.be/

    Comment


    • #17
      Re: Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

      December is sowieso een slechte maand om iets te bestellen....
      Maar tot nu toe nog geen slechte ervaringen.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #18
        Re: Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

        Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
        Inderdaad, op 2/12 dierenvoeding besteld, 20kg. Vroeger geleverd door DHL , op 2 dagen max. in huis, maar die geven het over aan Bpost, en gaat naar Brussel, dus heden nog niets, en ja nu is het weekend, dus hopelijk maandag. Speciaal besteld op 2/12 zondag omdat gerekend op 2 dagen het dinsdag in huis zou zijn. Nu zal ik gedwongen zijn duurder fysiek aan te kopen.
        Wij bestellen dierenvoeding bij Zooplus en die sturen altijd via PostNL, deze keer echter ook via DHL.
        Resultaat was ook tien dagen in plaats van de gebruikelijke twee dagen en ondertussen ook elders moeten kopen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
          December is sowieso een slechte maand om iets te bestellen....
          Maar tot nu toe nog geen slechte ervaringen.
          Ook met Mondial Relay 24 al problemen gehad in november ... een pakje verloren, tweede zending 10 dagen onderweg in plaats van 24 uur.
          Een ander pakje een week te laat ... geen excuses, geen melding, de klant gewoon in het ongewisse laten.

          Ook via UPS een pakket ontvangen, binnen de dag. [emoji106]
          Echter hadden dieven in de pakken gezeten, doos was volledig opengesneden en uiteengescheurd maar was een dubbele doos ... gelukkig zat mijn artikel er nog onbeschadigd in.
          De doos was blijkbaar iets te stevig om het er artikel uit te krijgen.
          De man van UPS was wel correct, zei meteen dat mijn pakket schade had opgelopen en vroeg om de inhoud te controleren alvorens te tekenen voor ontvangst.
          Ben wel blij want het was een op maat gemaakte lederen vest.
          Dieven hebben gelukkig iets te snel opgegeven.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #20
            Re: Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Wij bestellen dierenvoeding bij Zooplus en die sturen altijd via PostNL, deze keer echter ook via DHL.
            Resultaat was ook tien dagen in plaats van de gebruikelijke twee dagen en ondertussen ook elders moeten kopen.
            Wel wat een toeval, wij ook al 8jaar, nog nooooit problemen met gehad, heb hen op de hoogte gebracht van de nog niet geleverde bestelling. Ik heb vandaag van Zooplus een mailtje gehad, met de melding" de pakketten zijn verloren gegaan " gaan nieuwe sturen.Of geld terug.Volgens track und trace zijn ze ontvangen in Zaventem door Bpost. En je geraakt daar langs geen kanten in contact. Op hun site voor gemiste pakketten kreeg ik met de geleverde code van Bpost de melding dat door interne problemen het niet kon geleverd worden op 10/12 het zal een dag later zijn.We zullen zien op 11/12 Vandaag aangekocht bij de goedkoopste, 30cent per 150gr duurder !Wie liegt er hier nu, leverancier of Bpost?? Als je kijkt bij Bpost partners staat naast DHL ook PostNL. Vroeger had PostNL een reputatie, maar er zijn er, die hun best aan het doen zijn !
            Last edited by guido.g; 10 december 2018, 22:35.
            https://ggpics.be/

            Comment


            • #21
              Re: Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
              Tja, het is een noodoplossing.
              Als ik thuis ben, laat ik thuis leveren. Deze ochtend CB al om 9:00 uur !
              En verder vind ik dat Bpost in onze gemeente héél goed zijn werk doet.
              Ook is het gemakkelijk dat we een postkantoor hebben, daar afhalen gaat ook altijd heel vlot.
              De vraag is hoe lang dat Bpost(kantoor) dat nog kan volhouden....want de hoeveelheid pakjes die ze daar aan het loket komen afhalen is ook niet min....
              Ik zou graag zo'n noodoplossing hebben. Wij hebben een postbode die er zijn kl***n aan veegt. Vandaag weer een pakje opengedaan gewoon aan de deur gezet. (ok, ik was in het ziekenhuis) Na enkele klachten hebben we een "uitleg" gekregen:
              - er zijn zogezegd 4 bellen (in werkelijkheid zijn er 2 bellen wat niet abnormaal is als er 2 appartementen zijn)
              - en het is dezelfde naam (misschien dezelfde familienaam, maar de voornamen staan voluit op de bel en op de bus)

              Comment


              • #22
                Re: Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                Ik zou graag zo'n noodoplossing hebben. Wij hebben een postbode die er zijn kl***n aan veegt. Vandaag weer een pakje opengedaan gewoon aan de deur gezet. (ok, ik was in het ziekenhuis) .........................................
                Met Bpost heb ik heel veel problemen.
                Vandaag had er een pakje moeten toekomen. Op de track site van Bpost stond er dat ik deze namiddag niet thuis zou geweest zijn, en daarom is het niet geleverd.
                Er zit zelfs geen briefje in de bus. Dus ga ik me moeten aanmelden in de postwinkel zonder document.
                Maar ik was de hele tijd thuis. Mijn naam staat in vette letters naast de knop van de deurbel. Niets gehoord, het is nochtans een heel luide bel.
                Mijn buurvrouw was verwittigd dat er een pakje zou komen, dan kan zij eventueel het pakje aannemen. Zij was ook thuis.
                Niks gebeld, niks briefje, niks pakje: dat is Bpost. Voor de zoveelste keer doen ze hun werk slecht enn zijn ze te lui om in een stadscentrum uit hun bestelwagen te stappen.
                'k Heb een mailtje naar Coolblue gestuurd om te zeggen dat ik in het vervolg bij Kamera Express ga kopen want die werken met PostNL. PostNL is altijd te vertrouwen hier.
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • #23
                  Re: Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

                  De Bpost saga is opgelost in die zin dat na contact met Zooplus zij een vervang bestelling hebben opgestuurd. Na de melding van hen door een track en trace nummer , krijg ik van Bpost een bericht dat het originele pakje van 3/12 gaat geleverd worden tussen 10en 21uur op 12/12 die dag. Diezelfde dag van Bpost een mail dat de 2de zending aangemeld is.en zal geleverd worden de dag erna op 13/12. Na tel.contact verzekerd Zooplus mij dat het geen dubbele zending word. En wat gebeurd er, toch een dubbele levering, nu kan ik terug zenden ( weer met de nodige problemen) of het houden. Gelukkig is de verval datum 2020.In een bericht van Bpost maken zij gewag van douane problemen, ik denk wat ? Binnen de EU is toch vrij verkeer van goederen enz. Nu hoor ik gisteren op de radio dat de Belgische fiscus een teruggave van de BTW van Boll.com.eist. Nu blijkt als een buitenlandse website voor meer als €35.000 verkoopt de BTW moet gestort worden naar Belgie. Heeft het ene nu te maken met het andere,ik weet het niet, maar het zou kunnen dat er nu een strengere controle is op buitenlandse , dikwijls goedkopere sites.
                  https://ggpics.be/

                  Comment

                  Working...
                  X