Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Al ramen laten plaatsen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Al ramen laten plaatsen

Oorspronkelijk geplaatst door BlueInk Bekijk bericht
    Eentje gebaseerd op de harde realiteit!
    Voor een ander project, op dezelfde plaats, stond een firma bijna de helft van de werkdag stil in de file.
    Na de tweede keer hebben ze aan een "beter geplaatste" concullega gevraagd om het over te nemen.
    Maar we wijken af...
    Dan hebben die mannen een slechte timing/planning voor hun verplaatsingen.
    Als ik hier tijdens de spits (na 07u00) vertrek, dan zet ik ook 45 minuten tot een uur op de eerste 15 kilometer, als ik dat om 06u45 doe dan ben ik op minder dan een kwartier ter plaatse.

Die dat elk jaar het onderhoud van het alarm doen, die komen ook voor 08u00 's morgens om geen files te hebben en die komen van tegen Dendermonde.
    Een bedrijf dat hier onlangs werken gedaan heeft … die mannen begonnen ook om 07u00 en zorgden dat ze voor 16u00 terug waren, een goede planning en veel minder verkeer.
    Die van de zonnepanelen kwamen van Zonhoven.
    Mijn tuinman komt ook heel vroeg.
    En ook dat is pure realiteit want die komen ook van ver volgens uw normen.

En neen we wijken niet af want dat past in hetgeen gezocht wordt … een betrouwbaar bedrijf dat wil komen.
    Bedrijven met een goede organisatie, die komen op tijd tenzij eens echt onvoorziene omstandigheden.
    Als ik een bedrijf zoek, dan vraag ik eerst of ze in onze streek ook werken en als zij dat zelf onverantwoord vinden dan zullen ze wel weigeren … aanvaarden ze daarentegen, dan moeten ze ook maar hun werk naar behoren doen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Hier ook heel tevreden klanten van Allivan uit Herent.

Heel goede uitleg en plaatsing (Reynaers profiielen). Eerst kwam er een ploeg (Polen) om de oude ramen uit te breken.
      Dan een nieuwe ploeg om alles te plaatsen. En dan weer de eerste ploeg om afwerking (opnieuw plaasteren en vensterbanken plaatsen).
      Nadien kwam er zelfs nog een schoonmaakbedrijf om de nieuwe ramen volledig te reinigen, zowel aluminium als glas.

Eénmaal iets gehad met een blokkerend raam en ze konden mij zelfs telefonisch helpen door alle gedetailleerde stappen te geven.

Super service.

mvg

Steven
      1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

Hoi,
        als u nog zoekende bent kan u na de verlof eens horen bij ADR construct uit Wommelgem. Wij hebben daar goede ervaringen mee. Goede raad bij verkoop, mooi gemonteerd en goed geplaatst en afgewerkt.Ietsje duurder misschien maar zeker de moeite om eens een offerte te laten maken.

grz Chriko
        Wat moet dat moet zoals het moet.

Comment

Oude, houten ramen met dik enkel glas zou ik willen laten vervangen door aluminum ramen (pvc mag niet... Stadsvoorschrift)
          Nog nooit gehoord van dat stadsvoorschrift. Ik ken er verschillende die gedurende de laatste 10 jaar PVC ramen lieten plaatsen in Antwerpen.
          Zelfs in de Nationalestraat op een paar honderd meter van het stadhuis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chriko Bekijk bericht
            Hoi,
            als u nog zoekende bent kan u na de verlof eens horen bij ADR construct uit Wommelgem. Wij hebben daar goede ervaringen mee. Goede raad bij verkoop, mooi gemonteerd en goed geplaatst en afgewerkt.Ietsje duurder misschien maar zeker de moeite om eens een offerte te laten maken.
            Dank voor de referentie! Is genoteerd als tweede kandidaat om contact mee op te nemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
              Nog nooit gehoord van dat stadsvoorschrift. Ik ken er verschillende die gedurende de laatste 10 jaar PVC ramen lieten plaatsen in Antwerpen.
              Zelfs in de Nationalestraat op een paar honderd meter van het stadhuis.
              Totdat er een controle langskomt... Staat duidelijk op het pv dat het Al-ramen *moeten* zijn en pvc is niet toegelaten.
              Controleur gaf ruiterlijk toe dat dit nog komt uit de tijd dat pvc-ramen brandgevaarlijk(er) waren, maar dat dit nu niet meer het geval is. Dat stadsvoorschrift zou moeten aangepast worden, maar zoiets sleept jaren aan zuchtte hij...

Comment

Totdat er een controle langskomt... Staat duidelijk op het pv dat het Al-ramen *moeten* zijn en pvc is niet toegelaten.
                Controleur gaf ruiterlijk toe dat dit nog komt uit de tijd dat pvc-ramen brandgevaarlijk(er) waren, maar dat dit nu niet meer het geval is. Dat stadsvoorschrift zou moeten aangepast worden, maar zoiets sleept jaren aan zuchtte hij...
                De vraag blijft of het nog voor iedereen van toepassing is.

Zoals overal zijn de algemene bouwvoorschriften van toepassing, daarbovenop kunnen er voorwaarden opgelegd worden door de gemeente en daarbovenop nog eens door verkavelingsvoorschriften.
                Hiervan kan dan nog eens van afgeweken worden door een afwijking aan te vragen en te hopen dat die goedgekeurd wordt.

Ongeveer 8/10 heeft hier in de buurt wel een of andere afwijking gekregen waardoor de regels voor bijna iedereen persoonlijk geworden zijn.
                Of iedereen het volgens de regeltjes doet is dan nog iets anders.

Het kan best zijn dat bepaalde oude vereisten nog bestaan op papier, maar dat aanvragen tot afwijking (automatisch) goedgekeurd worden.

Op het zicht of vermoeden is het dan ook moeilijk om weten of iemand in orde is of niet ... men zou daarvoor elk dossier apart moeten bekijken. [emoji6]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Working...
                X