Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alternatief voor Telenet ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Alternatief voor Telenet ?

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
    Ik zit hier ook bij TN en ook met Wigo. ....... => nog nooit één probleem gehad sinds 1992
    @ Rufus: Ik had zelfs vóór 1990 nooit problemen ... die zijn voor mij pas in 1997 begonnen
    Voor zover ik weet bestond Telenet in 1992 nog niet, ik wil navragen of het jaartal 1992 wel klopt ???
    Wat ik er van teruggevonden heb staat onderaan deze posting

Mijn mening, om eerlijk te zijn ben ik best tevreden over Telenet en de helpdesk (alleen zijn ze nogal "verkoopgericht" getraind)
    En een ander spijtig nadeel is dat de aangeboden pakketten duur uitvallen ...
    Play om kinderprogramma's en programma's die je gemist hebt terug op te vragen €11,95/mnd (en dat laatste werkt niet op Nederlandse noch Duitse en ... zenders)
    Play Sports vanaf €19,95/mnd (en dan mag je in de loop van de week "heruitzendingen" van enkele maanden geleden gespeelde wedstrijden zien)

1995 : Onder impuls van de Vlaamse regering wordt project Telenet Vlaanderen opgestart.
    Het project was niet alleen bedoeld om technologische innovatie te stimuleren, maar ook als communautaire hefboom.
    1996 : september: Telenet werd in september 1996 opgericht als een telefoonoperator met de bedoeling om op een later ogenblik ook internetdiensten aan te bieden.
    De initiatiefnemers waren de gemengde intercommunales, de GIMV, de Amerikaanse telecomoperator US West (vanaf 1996 gekend als "MediaOne") en enkele financiële instellingen.
    1997 : juli: Telenet voltooit de bouw van haar glasvezelnetwerk in Vlaanderen.
    Augustus: Telenet lanceert breedbandinternetdiensten voor een beperkt aantal klanten in de regio's Mechelen en Hoboken.
    14 november Minister-president Luc van den Brande huldigt in aanwezigheid van Minister van Telecommunicatie Elio di Rupo de nieuwe gebouwen van Telenet aan de Liersesteenweg in Mechelen in.
    1998 : januari: Het aanbod wordt uitgebreid naar particuliere telefoniediensten.
    Hiermee is Telenet de tweede aanbieder van vaste telefonie voor huishoudelijke klanten.
    Dit is enkel mogelijk omdat de wetgeving het vroegere Belgacom monopolie heeft opgeheven.

Comment

Re: Alternatief voor Telenet ?

Wij waren bij de allereerste klanten in onze streek, en dat was 1999.

Comment

Working...
      X