Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
garagepoortaandrijvingen hormann
Collapse
X
-
-
Re: garagepoortaandrijvingen hormann
ik weet mijn merk niet van buiten, maar daar heb ik gewoon een drukknop staan binnen de garage.
dus eender welk systeem dat werkt met een contact kan ik er op aansluiten.
het zou mij verwonderen dat dit bij jouw niet gaat.
--
mlap.
T.T.
-
Ik heb hier ook gewoon op het maak contact van de poort een nieuwe ontvanger aangesloten.
Van hetzelfde systeem ook één op de buitenpoort aan de inrit en kan nu met één zender beide poorten bedienen.Met de vriendelijke groeten, Ruud.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk berichtik weet mijn merk niet van buiten, maar daar heb ik gewoon een drukknop staan binnen de garage.
dus eender welk systeem dat werkt met een contact kan ik er op aansluiten.
het zou mij verwonderen dat dit bij jouw niet gaat.
--
mlap.
T.T.
Ieder gezinslid kan dan de poort openen met dit:https://nl.aliexpress.com/item/FGHGF...9631acd6f8f-19
Ik weet gewoon niet of ik dit: https://nl.aliexpress.com/item/Water...ceBeautifyAB=0
Kan aansluiten aan mijn motor van hormann
Comment
-
Normaal gezien heeft je klavier ook het zelfde maak contact. Kortom twee draden die hij even kortsluit om de poort te openen.
Ieder systeem doet hetzelfde, je zal alleen even op de spanning moeten letten die je nieuw systeem nodig heeft.
12v gelijkspanning.Met de vriendelijke groeten, Ruud.
Comment
-
Het codeklavier van onze Hörmann poort is aangesloten op een kastje met elektronica (schakeling) en het is bij deze niet voldoende om enkel buiten de twee draden door te knippen en het klavier te vervangen door een kaartlezer (of dergelijke).
Het contact zit niet in het codeklavier maar in dat apart kastje, alvast bij ons.
Mogelijks zijn er in het verleden nog andere types geweest … kijk dus even wat voor u van toepassing is.
De motor is echter ook voorzien van een aansluitingen voor een drukknop en daar kan je eender welk systeem aan verbinden dat een korte verbinding maakt (puls) … zo ook kan ik de poort bedienen via de bediening van ons alarmsysteem.
Dit kan je in principe met elke Hörmann poort.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Netebuk Bekijk bericht
normaal is iedere poortmotor voorzien van een drukknop aansluiting,
gewoon de kaartlezer parallel zetten op die knop of gewoon op die twee contacten van de poortmotor aansluiten.
Maar dan moet je er wel op letten dat die twee draden op geen enkele manier toegankelijk zijn, want iemand met
kwade bedoelingen slaat je kaartlezer kapot steekt die twee draden tegen elkaar en je poort gaat open,
daarmee dat het systeem van Freddy (met de elektronica binnen) veiliger is.
Ik heb zo drie van die poorten in ons garage en heb gekozen voor zenders met dubbele radiogolven die moeilijk te kraken zijn.
Bij iedere motor waren twee van die zenders, dus hebben wij er zes waar we de drie poorten in konden in programmeren.Last edited by Guest42; 11 oktober 2018, 12:21.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtIk heb zo drie van die poorten in ons garage en heb gekozen voor zenders met dubbele radiogolven die moeilijk te kraken zijn.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
Comment