Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AA Alkaline batterijen van Topcraft

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    AA Alkaline batterijen van Topcraft

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Ha, is de inhoud van NI-MH batterijen nu plots zo agressief geworden?
    Er wordt vaak ook te snel iets opgegeven als onbruikbaar geworden ... in meerdere gevallen is een deftige reiniging al voldoende om iets terug aan de praat te krijgen.
    Niet altijd is iets onherstelbaar.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: AA Alkaline batterijen van Topcraft

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Duracell is ook niet goedkoop en geeft ook aan dat ze niet lekken, al heb ik daar toch ook al verschillende van gehad die lekten en zelfs voor hun vervaldatum.
      Prijs en beloftes maken niet veel uit op dat gebied.
      Hier nu al langere tijd overgestapt op de wat betere versies van Panasonic en tot op heden heen problemen ondervonden.
      Die Energizer lithium AA batterijen hebben inwendig een heel andere technologie dan alkaline (andere chemie dus).
      Omdat ik van chemie niet veel afweet kan ik niet zeggen dat het totaal onmogelijk is dat die ooit lekken, maar Energizer belooft zelf wel dat ze lekvrij zijn.
      Als er dan iets mee mis gaat dan zou je eigenlijk ook een schadevergoeding moeten krijgen...

      Op het werk heb ik een setje Panasonic AAA batterijtjes in hun originele verpakking weten lekken terwijl ze nog niet aan de uiterste verkoopdatum zaten.
      Die waren dus nooit gebruikt, ze waren geleverd bij een weegschaal voor koelmiddel, maar bij de eerste ingebruikname had ik die niet zien zitten in de beschermhoes van die weegschaal, en had ik er andere in gestoken.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #18
        AA Alkaline batterijen van Topcraft

        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
        Die Energizer lithium AA batterijen hebben inwendig een heel andere technologie dan alkaline (andere chemie dus).
        Omdat ik van chemie niet veel afweet kan ik niet zeggen dat het totaal onmogelijk is dat die ooit lekken, maar Energizer belooft zelf wel dat ze lekvrij zijn.
        Als er dan iets mee mis gaat dan zou je eigenlijk ook een schadevergoeding moeten krijgen...
        Ja, Lithium zal mogelijks ook anders zijn dan alkaline.
        Duracell belooft ook net als Energizer dat ze niet lekken, maar het is niet altijd zo.
        Heb ergens gelezen dat Energizer geen lekken garandeert tot twee jaar nadat ze zijn opgebruikt.
        Ik veronderstel dat alles wel eens een defect kan vertonen, ook bij A-merken?
        En dan weten we niet altijd of we echte hebben of namaak ... ook dat bestaat.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment

        Working...
        X