Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet prijzen & slowband beu ---> wie stapte reeds over op EDP Net ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Telenet prijzen & slowband beu ---> wie stapte reeds over op EDP Net ?

    Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Dat bedoelde ik. Nadat men een "electrabelleke" had gedaan kon de prijs wel naar beneden. Helaas is dat voor telecom nog niet het geval geweest, het zou de duopolisten misschien eens doen nadenken.
    Om nog even op MV terug te komen: zij houden ook zich niet bezig met het weren van de ministaatjes en Zwitserland uit de EU roaming. Dus je moet op vakantie geen boekhouder meenemen...

    Zie https://mobilevikings.be/nl/offer/bundles/eu-country/

    Regelmatig zie je een artikel in de pers over het probleem Zwitserland en roaming, als je de journalist er op wijst dat hij ook kan melden dat er alvast één (er zijn er misschien nog die ik niet ken) operator het zijn klanten iets makkelijker maakt krijg je niet de minste reactie van die kant uit.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #47
      Re: Telenet prijzen & slowband beu ---> wie stapte reeds over op EDP Net ?

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Om nog even op MV terug te komen:

      Heeft niets te maken met internetvolume en prijzen waar de TS het over had, toch? Misschien is een nieuw "ik maak reclame voor ... " topic hiervoor geschikt
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #48
        Re: Telenet prijzen & slowband beu ---> wie stapte reeds over op EDP Net ?

        Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
        Heeft niets te maken met internetvolume en prijzen waar de TS het over had, toch? Misschien is een nieuw "ik maak reclame voor ... " topic hiervoor geschikt
        Dit stond in #44: Waarmee ik nu niet wil beweren dat een Samsung phone slecht zou zijn, en dat MV alleen zaligmakend zou zijn als operator.

        Misschien doen de fervente Zwitserland skiërs onder onze lezers er hun profijt mee (vermits de journalisten met oogkleppen lopen).

        Je loopt al in hetzelfde stramien mee: als er iets gepost wordt wat interessant kan zijn voor sommigen wordt het meteen als reclame gecatalogeerd.
        En jij bent trouwens gestart met een verwijzing naar Electrabel en het gebrek aan concurrentie, of juist het positieve resultaat als de "kudde" toch eens verder kijkt dan hun neus lang is...
        Last edited by nete; 22 september 2018, 21:25.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #49
          Re: Telenet prijzen & slowband beu ---> wie stapte reeds over op EDP Net ?

          Biedt MV ook al vast internet aan?
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #50
            Re: Telenet prijzen & slowband beu ---> wie stapte reeds over op EDP Net ?

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Biedt MV ook al vast internet aan?
            Bij mijn weten nog niet, maar ik hoor je al komen: uw post heeft niet rechtstreeks verband met de vraag van TS.
            Klopt, was een reactie op de Electrabel verwijzing en het zogezegde gebrek aan concurrentie. Waar ik dan een voorbeeld geef dat concurrentie KAN werken als de verbruiker geïnteresseerd is.
            Maar u weet zo goed als ik dat de gemiddelde Belg qua concurrentie nogal vastgeroest zit, soms terecht, veelal "helaas".
            Maar we dwalen af.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #51
              Re: Telenet prijzen & slowband beu ---> wie stapte reeds over op EDP Net ?

              Te veel concurrentie is anders ook niet goed, dat drukt misschien wel de prijzen maar dwingt te besparen wat dan weer niet goed is voor de werkgelegenheid en mogelijks ook de kwaliteit van de service.
              En als ze allen te weinig klanten over houden, dan gaan ze allen weer de prijs opdrijven om de verliezen aan inkomsten te compenseren.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #52
                Re: Telenet prijzen & slowband beu ---> wie stapte reeds over op EDP Net ?

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Je loopt al in hetzelfde stramien mee:
                Verwijzen naar je eigen OT post om te zeggen dat het on-topic was
                Ik denk dat zij waarvoor het interessant was het ook al in de andere threads zullen gelezen hebben. Je was nog vergeten dat ze hun belkrediet met een bepaalde CC moeten betalen om zo cashback te krijgen dan hebben we dat ook al gehad
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • #53
                  Re: Telenet prijzen & slowband beu ---> wie stapte reeds over op EDP Net ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                  Verwijzen naar je eigen OT post om te zeggen dat het on-topic was
                  Ik denk dat zij waarvoor het interessant was het ook al in de andere threads zullen gelezen hebben. Je was nog vergeten dat ze hun belkrediet met een bepaalde CC moeten betalen om zo cashback te krijgen dan hebben we dat ook al gehad
                  Man, man, wat doe jij in #2 ? Juist ja, EDPnet net niet (terecht) de hemel in prijzen. Heb ik ook al op meerder plaatsen in het chit-chat forum gelezen. Maar dat is dus geen reclame ?
                  Wat je me kan verwijten is dat het GSM onderwerp niet OT is, dat klopt, was ook meer om aan te tonen dat bv. MV voor vele particulieren misschien interessant is, maar dat de gemiddelde Belg nog altijd vastgeroest zit bij zijn "historische" leveranciers voor TV, internet, telefonie.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #54
                    Re: Telenet prijzen & slowband beu ---> wie stapte reeds over op EDP Net ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    dat de gemiddelde Belg nog altijd vastgeroest zit bij zijn "historische" leveranciers voor TV, internet, telefonie.
                    En hoe komt dat denk je?
                    - Omdat de gemiddelde Belg met belangrijkere zaken bezig.
                    - De gemiddelde Belg daar zo geen drama van maakt.
                    - De gemiddelde Belg eerder uit is op eenvoud en niets verandert wanneer niet nodig.
                    - Elk gebruik persoonlijk is en er wel overal iets scheelt wat niet ideaal is.
                    - Omdat bij verandering van internetprovider weer dat e-mailadres verandert, soms ook weer nieuwe of bijkomende bekabeling nodig is, weer een andere modem of decoder, ...
                    - Omdat bij verandering weer vaak administratief iets fout loopt.
                    - ...

                    Er zijn inderdaad mensen die continu naar het goedkoopste op zoek zijn, zelfs die van wagen veranderen omdat een nieuwe een liter minder verbruikt, een nieuwe verwarming plaatsen omdat die iets minder zou verbruiken, ... maar dat ze daar eerst veel voor uitgeven, dat vergeten ze.

                    Ieders recht om te veranderen hé nete, maar laat mensen die daar geen zin in hebben of er geen noodzaak aan hebben ook hun mening hebben en het recht hun keuze te maken.

                    Uw keuze voor MV en kredietkaart is echt uw recht en je mag je keuze eens (geen 100 keer) toelichten waarom dat voor “u” interessant is, maar dring het zo niet op aan iedereen.
                    Voor mij is Proximus het goedkoopste, voor mijn vrouw Orange ... maar dat heeft dan weer met ons werk te maken.
                    Overschakelen naar MV zou ons in evenredigheid een fortuin kosten.
                    De kredietkaart kan misschien iets goedkoper elders, maar niet met dezelfde service.

                    Ik kaart soms ook wel zaken aan en ga daarop verder, maar niet om op te dringen ... eerder om aan te tonen dat hun visie mogelijks niet volledig juist of volledig is.
                    Verder doet iedereen met zijn geld wat hij wil.

                    Ik ga ook niet klagen dat mijn provider of bank 10 of 20€ te duur is, maar verder met een BMW of Audi rondbollen ... dan kon ik beter 30.000€ minder uitgegeven hebben aan een wagen.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #55
                      Re: Telenet prijzen & slowband beu ---> wie stapte reeds over op EDP Net ?

                      Verseg, WAAR heb ik iets opgedrongen aan iemand ?????

                      Laatste regel van #44, herhaald in eerste regel in #48:
                      Waarmee ik nu niet wil beweren dat een Samsung phone slecht zou zijn, en dat MV alleen zaligmakend zou zijn als operator.

                      Je kan hetzelfde zeggen van on4bam en EDPnet, hij prijst dat (ik denk met zijn behoeften terecht) steeds de hemel in. Stoort me dat ? Nee, totaal niet, in zoverre dat ik wel eens zou durven kijken wat EDPnet voor mij zou kunnen betekenen.
                      En ik ben niet continu op zoek naar het goedkoopste, in dat geval zou ik zeker mijn wagen onlangs niet vervangen hebben door de duurste in heel mijn leven.
                      Ik zoek wel naar de beste prijs-kwaliteit voor mij persoonlijk en zal hier en daar wel eens meedelen waarom IK die keuze heb gemaakt.

                      EN zoals jij altijd opnieuw een slechte service gaat toedekken met "waarschijnlijk veel mensen in verlof", "abnormaal veel aankopen", "misschien wat meer zieken dan normaal" enz.... : ook enorm saai en eentonig hoor.
                      Last edited by nete; 23 september 2018, 18:16.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #56
                        Telenet prijzen & slowband beu ---> wie stapte reeds over op EDP Net ?

                        En weer klagen ...
                        Ahh neen, voor u is dat amuseren. [emoji1]

                        Het stoort u niet dat ON4BAM iets aankaart, maar wel dat iemand uw visie niet volgt.

                        Weet je wat saai is nete, steeds verkondigen dat alles slecht is zonder te weten wat de oorzaak is.
                        Ik denk wat positiever en schrijf dat het “misschien” komt door ziektes of verlof of wat ook, niet dat ik dat weet.
                        Jij kondigt aan dat het met zekerheid een bewuste keuze is om minder personeel te hebben en de service te verminderen.
                        Dat is het verschil tussen ons beiden ... jij weet altijd zeker dat het slecht is zonder dat effectief te weten ... uw redenering is waarheid en verkondig je overal.
                        Ik zie het gewoon wat positiever en laat het voordeel aan de twijfel want geen van ons beiden weet met 100% zekerheid wat er achter zit.
                        Misschien had je eens op zo’n dienst moeten werken, dan had je daar mogelijks een andere visie op.
                        Het verschil tussen een half vol en half leeg glas. [emoji6]
                        Last edited by VerSeg; 23 september 2018, 21:45.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #57
                          Re: Telenet prijzen & slowband beu ---> wie stapte reeds over op EDP Net ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          uw redenering is waarheid en verkondig je overal.
                          Nee, het is mijn mening, niet noodzakelijk de waarheid, dat laatste kan de lezer zelf bepalen.
                          Net hetzelfde wat u ook altijd doet: uw mening verkondigen en dat is dan de waarheid, want als iemand je mening niet deelt ga je opnieuw reageren tot in het oneindige.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #58
                            Re: Telenet prijzen & slowband beu ---> wie stapte reeds over op EDP Net ?

                            Na een paar weken terug wat tijd gevonden om olie op het vuur te gieten? 🤢
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #59
                              Re: Telenet prijzen & slowband beu ---> wie stapte reeds over op EDP Net ?

                              Ik was het topic een beetje uit het oog verloren, maar je bevestigt wat ik schrijf hé ?
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment


                              • #60
                                Re: Telenet prijzen & slowband beu ---> wie stapte reeds over op EDP Net ?

                                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                                maar je bevestigt wat ik schrijf hé ?
                                Verkeerde interpretatie van u, gebeurt wel vaker. [emoji6]
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X