Ik denk er serieus aan om dat Whop (met Fiber 100 internet) pakket stil te leggen en enkel digitale tv bij Telenet te houden voor het gebruiksgemak van de digicorder.
Mijn dochter kijkt af en toe naar FC De Kampioenen (tot vervelens toe
via streaming, youtube,... en we zitten weer over de limiet en slowband.
Vorige keer heb ik al €5 bijbetaald en nu weer slowband, gaat véél te snel (alles is goed beveiligd voor de rest).
Al 20 dagen kan ik geen foto's uploaden op FB met die stomme slowband en €80 of meer betalen zie ik niet zitten inclusief vaste tel.
De andere Europese landen betalen slechts de helft, per jaar aan +€80 zou +-€1000 per jaar zijn wat extreem veel zijn.
Onlangs nog een enquête ingevuld, ik uit altijd mijn maximale ontevredenheid, ze vragen ook hoeveel een eerlijke prijs zou zijn, maar zakt nooit, integendeel...
Vroeger zat ik bij Dommel voor het onbeperkt internet, maar enige tijd dacht ik aan EDP net die ook een hoge klantentevredenheid heeft (7.9/10)
Dit abonnement zal ook wel goed zijn zeker voor internet & vaste telefonie, is dit via de tv-kabel of telefoonkabel?
Andere providers zoals Scarlet heb ik altijd negatieve dingen van gehoord.
Bij EDP is daarbovenop de upload stukken sneller, het moet zalig zijn om eens snel je foto's te kunnen uploaden.
De snelheid van surfen/download zal ook wel goed zijn.
Maar de big question is : is EDP net al beschikbaar in West-Vlaanderen ?
Vroeger niet dacht ik, zijn er mensen die overschakelden en tevreden van EDP Net ?
EDP Net :
VDSL XL+
Telefonie
34,95 /maand*
Max. download/uploadsnelheid
100/40 Mbps
Onbeperkte trafiek
Telefonie inbegrepen**
Dynamisch ip-adres
1 mailbox (2,5 GB)
Telenet :
Downloadsnelheid: tot 100 Mbps**
Uploadsnelheid: tot 10 Mbps**
Downloadlimiet: 200 GB
10 mailboxen
5 GB per mailbox
Webruimte van 50 MB
Een maat zegt allemaal brol ADSL en na renovatie hebben wij net de telefoonlijn van Dommel mooi verwijderd, dus het zal weer niets worden
We horen precies niet teveel van Alexander Decroo ivm het openbreken van de telecom markt met meer aanbieders via de tv distributiekabel
Mijn dochter kijkt af en toe naar FC De Kampioenen (tot vervelens toe

Vorige keer heb ik al €5 bijbetaald en nu weer slowband, gaat véél te snel (alles is goed beveiligd voor de rest).
Al 20 dagen kan ik geen foto's uploaden op FB met die stomme slowband en €80 of meer betalen zie ik niet zitten inclusief vaste tel.
De andere Europese landen betalen slechts de helft, per jaar aan +€80 zou +-€1000 per jaar zijn wat extreem veel zijn.
Onlangs nog een enquête ingevuld, ik uit altijd mijn maximale ontevredenheid, ze vragen ook hoeveel een eerlijke prijs zou zijn, maar zakt nooit, integendeel...
Vroeger zat ik bij Dommel voor het onbeperkt internet, maar enige tijd dacht ik aan EDP net die ook een hoge klantentevredenheid heeft (7.9/10)
Dit abonnement zal ook wel goed zijn zeker voor internet & vaste telefonie, is dit via de tv-kabel of telefoonkabel?
Andere providers zoals Scarlet heb ik altijd negatieve dingen van gehoord.
Bij EDP is daarbovenop de upload stukken sneller, het moet zalig zijn om eens snel je foto's te kunnen uploaden.
De snelheid van surfen/download zal ook wel goed zijn.
Maar de big question is : is EDP net al beschikbaar in West-Vlaanderen ?
Vroeger niet dacht ik, zijn er mensen die overschakelden en tevreden van EDP Net ?
EDP Net :
VDSL XL+
Telefonie
34,95 /maand*
Max. download/uploadsnelheid
100/40 Mbps
Onbeperkte trafiek
Telefonie inbegrepen**
Dynamisch ip-adres
1 mailbox (2,5 GB)
Telenet :
Downloadsnelheid: tot 100 Mbps**
Uploadsnelheid: tot 10 Mbps**
Downloadlimiet: 200 GB
10 mailboxen
5 GB per mailbox
Webruimte van 50 MB
Een maat zegt allemaal brol ADSL en na renovatie hebben wij net de telefoonlijn van Dommel mooi verwijderd, dus het zal weer niets worden

We horen precies niet teveel van Alexander Decroo ivm het openbreken van de telecom markt met meer aanbieders via de tv distributiekabel

Comment