Ik heb een wireless BT Soundlink II hoofdtelefoon en na nog geen twee jaar begint het kunstleder ( flinterdun ) van de oorschelpen te vergaan.
Zou niet mogen maar ik heb dit al bij verschillende merken voorgehad - ook al eens een peperdure Pioneer.
Ik ga dus zoeken of er vervang-oorschelpen bestaan voor dit type hoofdtelefoon - nog altijd goedkoper dan een nieuwe + het is een uitstekende hoofdtelefoon - en ja, ze bestaan.
Vlug besteld en na een paar dagen reeds binnen.
Tot mijn verbazing zie ik dat ik mij vergist heb, want ik ontving OVER-EAR ( kleine oorschelpen ) terwijl ik een ON-EAR hoofdtelefoon heb.
Mailtje gestuurd met de vraag of en hoe ik kon retourneren.
Was perfect en kostenloos mogelijk + het geld ging integraal teruggestort worden.
Maar.......mogelijkheid 2: ik mocht de on-ear schelpen houden en ze gingen het correcte paar opsturen. ( moest dan wel het SN nummer in één van de schelpen opzoeken, maar ook daarvoor kreeg ik een begeleidingstekst )
Optie 2 gekozen en weer na een paar dagen heb ik nu de correcte schelpen. ( die normaal gezien zelfs een kleine 10 euro duurder zijn ....
)
Als dat geen service is ! + het factuur van mijn aankoop stak vandaag in de bus.


Bose !
Zou niet mogen maar ik heb dit al bij verschillende merken voorgehad - ook al eens een peperdure Pioneer.
Ik ga dus zoeken of er vervang-oorschelpen bestaan voor dit type hoofdtelefoon - nog altijd goedkoper dan een nieuwe + het is een uitstekende hoofdtelefoon - en ja, ze bestaan.
Vlug besteld en na een paar dagen reeds binnen.
Tot mijn verbazing zie ik dat ik mij vergist heb, want ik ontving OVER-EAR ( kleine oorschelpen ) terwijl ik een ON-EAR hoofdtelefoon heb.
Mailtje gestuurd met de vraag of en hoe ik kon retourneren.
Was perfect en kostenloos mogelijk + het geld ging integraal teruggestort worden.
Maar.......mogelijkheid 2: ik mocht de on-ear schelpen houden en ze gingen het correcte paar opsturen. ( moest dan wel het SN nummer in één van de schelpen opzoeken, maar ook daarvoor kreeg ik een begeleidingstekst )
Optie 2 gekozen en weer na een paar dagen heb ik nu de correcte schelpen. ( die normaal gezien zelfs een kleine 10 euro duurder zijn ....

Als dat geen service is ! + het factuur van mijn aankoop stak vandaag in de bus.



Comment