Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grasmaaier reinigen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Grasmaaier reinigen

Ik heb je net een antwoord gestuurd.
    Dat soort kleine compressors wordt niet gemaakt met driefasige motors omdat daar bijna geen klanten voor te vinden zijn (omdat niet iedereen thuis een driefasige aansluiting heeft), en omdat dat vermogen nog vrij gemakkelijk te leveren is vanuit een simpel stopcontact.
    In de lijst met technische gegevens staat eerst "220-240V" en dat wijst er op dat het zo goed als zeker een enkelfasige motor is waarvan je de stekker gewoon in het stopcontact kan steken.
    Volgens mij is het dus een tikfout in de technische gegevens.
    Bij aankoop vraag je het best nog na als je die bij Hubo gaat halen, je ziet het ook meteen als er een gewone stekker aan hangt (bij een driefasige zit er meestal geen stekker aan).

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Bart, heb je dan een speciaal stopcontact nodig of zo ? ( ik heb je ook gemaild
    Deze lijk me ook wel goed ( met inductiemotor ), maar er staat bij "3 phase"...

Deze oliegesmeerde compressor is voor iedereen die op zoek is naar uitstekende prestaties en een grote tankinhoud. Met een tankinhoud van 50 liter en een maximale werkdruk van 8 bar is deze compressor enorm veelzijdig. Hij heeft een vermogen van 1500 W – 2 pk en een aanzuigvermogen 222 l/m. Hij is daardoor ideaal voor veeleisendere taken zoals zandstralen, verfspuiten of boren. Je kan er ook perfect pneumatisch gereedschap als een slagmoersleutel, beitelhamer, nagel- en nietapparaat,… op aansluiten. Je kan zelf de druk regelen, waarbij de manometer precies aangeeft onder welke druk je werkt. Dit maakt de compressor zeer eenvoudig in gebruik. Wat zit er in de verpakking? 1x compressor 1x luchtfilter 1x steunvoet 2x wielenset 1x handleiding

Is 46 euro duurder dan die van de LIDL

222 l/min
    ook een vat van 50 l
    2 pk
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Ik heb je net een antwoord gestuurd.
      Dat soort kleine compressors wordt niet gemaakt met driefasige motors omdat daar bijna geen klanten voor te vinden zijn (omdat niet iedereen thuis een driefasige aansluiting heeft), en omdat dat vermogen nog vrij gemakkelijk te leveren is vanuit een simpel stopcontact.
      In de lijst met technische gegevens staat eerst "220-240V" en dat wijst er op dat het zo goed als zeker een enkelfasige motor is waarvan je de stekker gewoon in het stopcontact kan steken.
      Volgens mij is het dus een tikfout in de technische gegevens.
      Bij aankoop vraag je het best nog na als je die bij Hubo gaat halen, je ziet het ook meteen als er een gewone stekker aan hangt (bij een driefasige zit er meestal geen stekker aan).
      Thx Bart, is dat zo'n stekker met 5 pinnen/gaten zoals ze op evenementen in zo'n "paddestoel" steken ?
      Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Thx Bart, is dat zo'n stekker met 5 pinnen/gaten zoals ze op evenementen in zo'n "paddestoel" steken ?
        Er bestaan verschillende soorten driefasige stekkers, voor een elektrische kookplaat zijn het doorgaans andere dan de industriële (meestal rode voor 400V) die ook op evenementen worden gebruikt (die zijn veiliger).
        De meeste driefasige stekkerverbindingen hebben inderdaad 5 gaten/pennen voor de drie fasen + nulgeleider + aarding.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Dank U - ik zag vroeger al die dingen wel, maar ik stelde me er nooit vragen bij - heb hier toch al wat bijgeleerd
          PS: ik heb je nog een paar foto's + een link gestuurd
          Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Working...
          X