Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon cashback op EF 70-300 F4.0-5.6 IS USM II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon cashback op EF 70-300 F4.0-5.6 IS USM II

Oorspronkelijk geplaatst door Viper11 Bekijk bericht
    Ik heb een mail gestuurd naar Canon zelf via hun support pagina

Waar er zelfs onder Uw probleem de optie staat, cashback & promoties
    Ik ga dat ook proberen want tot op heden niks van Canon of Konijnenberg gehoord en we zijn al de 30/08.
    Toen ik mijn 350D kocht was er ook een CB. Ik moest de barcode uit de doos knippen en opsturen.
    Ik heb toen de CB zeker binnen de maand terug betaald gekregen.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Intussen reactie gehad van Canon

Geachte heer Roegiers,

Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Canon.
      Vervelend om te horen dat u het bedrag nog niet ontvangen hebt!
      Ik zal de desbetreffende afdeling contacteren zodat ze dit zo snel mogelijk voor u in orde brengen. Onze oprechte excuses dat uw geduld zo op de proef wordt gesteld!

Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen door te antwoorden op dit bericht.

Met vriendelijke groet,
      Life is beautiful, take pictures to remember

Comment

Volgens mij is die "desbetreffende afdeling" al heel de maand augustus met "congé payer".

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Volgens mij is die "desbetreffende afdeling" al heel de maand augustus met "congé payer".
          Blijkbaar zijn ze intussen uit congé payer. Ik heb mijn cashback net ontvangen.

Nu eens een mailtje sturen naar dienen mens van Canon Support om hem te bedanken voor de snelle verwerking
          Life is beautiful, take pictures to remember

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Eigenlijk heb ik liever dat ze gewoon korting geven in de winkel, daar heb je achteraf geen last mee om alle "papierwerk" in orde te brengen, en je moet dan ook niet wachten tot je je geld terugkrijgt.
            Als ze korting geven in de winkel heeft die winkel weer een kleinere omzet. Met dan ook meestal een kleinere marge.
            Als ze dan weer allerlei trucs moeten doen om de inkoop prijzen aan te passen of nadien een terug betaling te doen aan die winkel aan de hand van de verkochte serienummers is een hele rompslomp hoor.

Dus beter dat de klant dat doet. De winkel zit ook niet te wachten op al die actie's hoor.
            Zeker niet in een witgoed winkel met een hele hoop verschillende artikelen.
            Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Viper11 Bekijk bericht
              Blijkbaar zijn ze intussen uit congé payer. Ik heb mijn cashback net ontvangen.

Nu eens een mailtje sturen naar dienen mens van Canon Support om hem te bedanken voor de snelle verwerking
              Zojuist ook gekeken en inderaad, + € 90,00 op de rekening.

Comment

Working...
              X