Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bel-me-niet-meer-lijst: nuttig?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Bel-me-niet-meer-lijst: nuttig?

    Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    Nog wél 2 keer een oproep van Microsoft gekregen om te zeggen dat mijn pc gehakt was door ISIS, maar in India zullen ze die lijst niet kennen.
    Rusland, Polen, Roemenië en zo bedoel je zeker? [emoji1][emoji1][emoji1]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: Bel-me-niet-meer-lijst: nuttig?

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Rusland, Polen, Roemenië en zo bedoel je zeker? [emoji1][emoji1][emoji1]
      Ik ben er 200% zeker van dat het Indiërs waren die opbelden. Dat Indisch accent kunnen ze niet wegmoffelen als ze Engels spreken. Die callcenters met Indiërs zitten niet in Rusland, Polen of Roemenië. Zij bevinden zich in Mumbai (New Delhi) en Kolkata (Calcutta).

      Comment


      • #18
        Re: Bel-me-niet-meer-lijst: nuttig?

        Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
        Ik ben er 200% zeker van dat het Indiërs waren die opbelden. Dat Indisch accent kunnen ze niet wegmoffelen als ze Engels spreken. Die callcenters met Indiërs zitten niet in Rusland, Polen of Roemenië. Zij bevinden zich in Mumbai (New Delhi) en Kolkata (Calcutta).
        Alleen belt Microsoft niet naar (particuliere) klanten om te melden dat hun PC gehackt is ... dus waar Microsoft ook zit, het is niet iemand van hun helpdesk dat u belt. [emoji6]
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Re: Bel-me-niet-meer-lijst: nuttig?

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Alleen belt Microsoft niet naar (particuliere) klanten om te melden dat hun PC gehackt is ... dus waar Microsoft ook zit, het is niet iemand van hun helpdesk dat u belt. [emoji6]
          Dat weet ik ook wel. Ze wisten zelfs mijn IP-adres niet, en konden ook niet verklaren hoe ze mijn vaste telefoonlijn konden linken aan mijn pc.

          Comment

          Working...
          X