Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kanker bestraling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kanker bestraling

Hey juppekes

Bedankt allemaal voor de steunende woorden

Voorlopig ben ik nog heel positief, en hopelijk zal dat nog lange tijd blijven.

Hopelijk vertellen ze morgen daar een beetje positief nieuws in Brugge i.v.m. die bestraling.
    Bootjes

Comment

Hallo,
      kan je geen advies geven aangaande de bestraling aangezien ik daar geen ervaring mee heb. Kan je alleen maar veel sterkte toewensen, vooral dan in de moeilijkere momenten, want wees gerust, die komen er ook.
      Bij mij werd eind december maagkanker vastgesteld en het is best wel een heftige periode. Chemo, operatie (ganse maag verwijderd). Ik weet dat ik waarschijnlijk volledig zal herstellen ( of het definitief zal zijn is nog een vraagteken, zou een agressieve vorm zijn), maar dat maakt het niet noodzakelijk gemakkelijker.
      Ik wens je in ieder geval veel goede moed en optimisme toe.
      Geert

Comment

Ik wens je veel sterkte en een goed herstel (ook voor de andere forumleden die hier met kanker te maken kregen).

Comment

ook van mijn kant heel veel sterkte en moed gewenst , en dat laatste is heel erg belangrijk tracht zoveel mogelijk positief te blijven dit alleen al is 50% van jou genezing , ooit zei een dokter dat tegen mijn vader , gelukkig staat men nu veel verder dan pak weg 20 jaar geleden .
          ik wens je vooral een volledig herstel toe !!!

Comment

Veel sterkte en vooral positief ingesteld zijn.
            Kijk ook niet te veel naar anderen die het ook meegemaakt hebben, elke behandeling en mens is anders en de eventuele nevenwerkingen en resultaten zijn niet voor iedereen dezelfde.
            De ene ziet enorm af, bij een ander valt het nog redelijk mee.
            Succes met de behandelingen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Hey juppekes

Hier ben ik dan terug, maar eigenlijk veel beter of dat de dokter en ik verwacht hadden
              De operatie is heel goed verlopen, en mijn been gangt er nog aan
              Door de bestraling was de tumor bijna gegalveerd in omvang dus hadden ze een beetje plaats om te opereren
              Nu is het revalideren begonnen maar dat zal wel nog een lange weg zijn volgens de dokter
              En natuurlijk opvolgen is de boodschap want de kans dat de tumor terug komt in mijn been binnen de 5jaar is 15%
              De kans dat ik longkanker heb binnen de 5jaar is 20% en de kans de kans dat ik huidkanker heb binnen 20jaar is zo goed als zeker
              Maar laten we eerst door deze fase nu komen en de rest zien we wel
              Bootjes

Comment

Goed om te horen dat het goed gaat
                Veel beterschap en een snel herstel
                Hou zeker de positiviteit erin

grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Veel goeie moed verder en goed om te horen dat het in elk geval beter is dan verwacht.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Keep the spirit up!
                    Mentale sterke is even belangrijk als de behandeling!

Comment

Positief blijven en je bent al een hele stap verder ...

Jaja

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk
                      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Sterkte en ga ervoor.
                        Een ervaringsdeskundige.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                          Hallo,
                          kan je geen advies geven aangaande de bestraling aangezien ik daar geen ervaring mee heb. Kan je alleen maar veel sterkte toewensen, vooral dan in de moeilijkere momenten, want wees gerust, die komen er ook.
                          Bij mij werd eind december maagkanker vastgesteld en het is best wel een heftige periode. Chemo, operatie (ganse maag verwijderd). Ik weet dat ik waarschijnlijk volledig zal herstellen ( of het definitief zal zijn is nog een vraagteken, zou een agressieve vorm zijn), maar dat maakt het niet noodzakelijk gemakkelijker.
                          Ik wens je in ieder geval veel goede moed en optimisme toe.
                          Geert
                          Maagkanker. Om een of andere onbekende reden is er de laatste jaren een significante toename. Twee goede vrienden en mijn broer zijn er mee geconfronteerd en wat ik niet wist is dat er enorme verschillen zijn in de behandeling. Een van hen is een stuk maar kwijt en een stuk van de slokdarm, de andere kon gewoon niet worden geopereerd en alles moest met chemo en straling, mijn broer is zijn maag compleet kwijt. Mijn broer heeft verleden week, nu vijf jaar verder, de klassieke onderzoeken en scans achter de rug en alles is OK. Wat indertijd een bijna onoverkomelijk probleem leek is in die tijd compleet genormaliseerd, hij eet en drinkt alles. Meer nog : het is hem aan tafel niet aan te zien dat hij snel verzadigd is. Veel moed zou ik zeggen.

Comment

Hey juppekes

Hier ben ik nog eens.
                            Intussen heb ik er nog een periode van een week begin november en een periode van dertig dagen tot gisteren ziekenhuis er op zitten.
                            Het was telkens een probleem met wondvocht die ze maar niet onder controle kregen.
                            Nu maandag hebben ze dan toch de boosdoener gevonden, nl. de geitenbacterie
                            Waar heb ik dat opgelopen?
                            Hopelijk komt het voor de rest in orde en kan ik beginnen met de revalidatie om terug mijn been normaal te gebruiken.
                            Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                              Hey juppekes

Hier ben ik nog eens.
                              Intussen heb ik er nog een periode van een week begin november en een periode van dertig dagen tot gisteren ziekenhuis er op zitten.
                              Het was telkens een probleem met wondvocht die ze maar niet onder controle kregen.
                              Nu maandag hebben ze dan toch de boosdoener gevonden, nl. de geitenbacterie
                              Waar heb ik dat opgelopen?
                              Hopelijk komt het voor de rest in orde en kan ik beginnen met de revalidatie om terug mijn been normaal te gebruiken.
                              Fijn te horen dat je inmiddels kunt gaan revalideren. Sterkte!
                              http://www.smuttynose.nl

Comment

Succes met de revalidatie.
                                Je hebt mooie vooruitzichten voor 2019 - en die zijn je van harte gegund.

Jaja

PS Ver wegblijven van de geiten ...
                                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Working...
                                X