Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opbergkast in PVC

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Opbergkast in PVC

Mischien hier?

Tweedehands en naar de bezorgkosten kun je informeren

https://www.brixxo.nl/tweedehands/op...0Kantoorkasten
    http://www.smuttynose.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      Wij kochten er zo een voor in onze kelderberging in Zuid Frankrijk. Een eenvoudige bureaukast.

Zeer stevige roestvrij metalen kast.
      Roestvrij Pol? Reken voor een RVS kast maar meteen met een factor 5 tot 10 keer duurder.
      Wordt gebruikt in ziekenbuizen labo’s horeca enz.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Roestvrij Pol? Reken voor een RVS kast maar meteen met een factor 5 tot 10 keer duurder.
        Wordt gebruikt in ziekenbuizen labo’s horeca enz.
        https://www.xxlhoreca.com/nl/rvs/rvs...-opbergkasten/
        Enfin, we zullen zien. In een ondergrondse berging waar kartonnen dozen het uithouden zal de kast haar tijd wel meegaan zeker.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Hallo,

Ik heb er een paar gekocht bij Hubo ( https://www.hubo.be/nl/p/kast-utilit...et/244144.html ) komen regelmatig in promotie.
          en ik ben daar zeer tevreden over.

Groetjes
          Paul
          Paul Dhondt
          Secretaris
          Foto - Diaclub Kunst Ligt v.z.w.

Comment

Plastiek ? Oppassen want veel van die spullen worden met verloop van tijd echt wel amkkelijk breekbaar. Het plastiek verliest zijn weekmakers en dan worden ze heel bros. De minste klop, deuk en ze barsten.
            Zelf heb ik de kasten in de garage zelf gemaakt uit spaanderplaat. En ze hebben schuifdeuren en het grote voordeel is dat ze binnenin volledige afstelbaar zijn voor wat betreft de laden (jawel ik heb er ook laden in zitten) en legbladen.
            MAAR, ik heb die kasten op poten gezet die tegen het water kunnen en die een hoogte van 20 cm toe laten.
            Bij de meeste spaanderplaatkasten zit je trouwens ook met het probleem van doorbuigen hoor, zeker indien je materiaal gaat bergen.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

Comment

sokkeltje pnder houten kast kan ook altijd
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Thx, voor alle info.

Plastic zal wel goed zijn als de kasten niet té breed zijn.
                Maar dat het broos wordt, dat is zeker- heb ik ook al meegemaakt in het verleden.

Spaanderplaat die doorbuigt - ik heb hier zelfs een goedkoop boekenrekje dat dit al begint te doen.

Dus we hebben uiteindelijk voor een stalen kast gekozen - iets duurder, maar al bij al de best oplossing.

Om zelf een kast in mekaar te steken ( tenzij er een Ikea-handleiding bij zit )ben ik niet handig genoeg.
                Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                  Thx, voor alle info.

Plastic zal wel goed zijn als de kasten niet té breed zijn.
                  Maar dat het broos wordt, dat is zeker- heb ik ook al meegemaakt in het verleden.

Spaanderplaat die doorbuigt - ik heb hier zelfs een goedkoop boekenrekje dat dit al begint te doen.

Dus we hebben uiteindelijk voor een stalen kast gekozen - iets duurder, maar al bij al de best oplossing.

Om zelf een kast in mekaar te steken ( tenzij er een Ikea-handleiding bij zit )ben ik niet handig genoeg.
                  Goeie keuze gemaakt.
                  Zie echt niet in waarom je een dure roestvrij stalen kast zou moeten hebben. Zo vochtig is dat daar nu ook niet. En als het enkel is als er natte wagens binnenkomen kan je er nog altijd een paar dweilen voor leggen.
                  Zoals gezegd hebben wij er een staan in een kelder en heb het nog even opgezocht. In de beschrijving vind ik nu dat enkel de deuren van aluminium zijn. Maar ik ben er zeker van dat er al bijna een overstroming zal moeten zijn om roest te veroorzaken.
                  Er bestaan ook van die meubelrollers om er eventueel onder te plaatsen. Dat deden wij met een houten kast in ons garage omdat er soms ook water van de wagens opzij loopt.
                  Last edited by enero; 2 augustus 2018, 15:22.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                  X