Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afgeluisterd door smartphone? Wie wil dit eens testen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Afgeluisterd door smartphone? Wie wil dit eens testen?

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Ik wil er wel bij zeggen dat ze me dit gisteren vertelden, dus voordat Wasbeer het gelijkaardig fenomeen hier postte.
    Geen idee welke apps ze gebruiken.
    Ik ga ook niet beweren dat zij dit zo niet ervaren.

Maar men moet toch toegeven dat indien een standaard functie op een smartphone aan de basis zou liggen, iedereen hetzelfde zou ervaren.
    Ik ben zelf uren per dag met mijn smartphone of tablet bezig en heb dit nog nooit ervaren niettegenstaande Siri en spraak hier ook actief staan, alle toestellen ingelogd zijn op de account en ook gelinkt met de smart TV.

Wat ik in Google kan vinden is wat op een van de toestellen al eens opgezocht werd, dat komt ook op de andere omdat ik de browser-gegevens en al deel tussen de toestellen.

Het is moeilijk te weten wat anderen allemaal al gedaan hebben op internet en met hun verschillende toestellen.
    Soit, ik ga er niet wakker van liggen en ook niet verder naar zoeken.
    Het is natuurlijk ieders recht om wat argwaan te hebben. [emoji41]

Ik heb al vaak gezegd dat ik met de Lotto wil winnen, echter nog nooit een bericht gekregen dat ik gewonnen heb. [emoji1][emoji1][emoji1]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
      waarschijnlijk hebben er gewoon veel mensen hetzelfde idee als jij gehad en gezocht op die naam, die is dan dus trending en komt hoger in de zoekgeschiedenis.
      Dit is de enig juiste verklaring. Dat je op de PC andere resultaten krijgt komt doordat je daar met Firefox, Google Chrome en Internet Explorer hebt getest en niet met Safari....

Groetjes,

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Helemaal niet denk ik.

Vriendinnen van ons hebben gisteren een gesprek over "teken", de insecten dus.
        Minuten later nemen ze de smartphone vast een krijgen direct, zonder verdere actie, ongevraagd een artikel over "teken" op het scherm.

Te toevallig om toevallig te zijn me dunkt.
        Ik had het gisteren ook voor...
        Ik zei iets over google tegen mijn vrouw en kort daarna nam ik mijn iphone en starte Safari...
        BAM...er kwam direkt google op....

Ook te toevallig om toevallig te zijn ...

Comment

Afgeluisterd door smartphone? Wie wil dit eens testen?

Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
          Ik zei iets over google tegen mijn vrouw en kort daarna nam ik mijn iphone en starte Safari...
          BAM...er kwam direkt google op....
          Dat werkt blijkbaar ook via telepathie ... jij denkt daar aan en Google is nu ook bij mij het eerste dat ik krijg in Safari, maar ook op mijn PC met IE, Chrome, en Edge.
          En lap, op mijn vrouw haar toestellen ook.

[emoji16][emoji16][emoji16]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Bij mij is het altijd Google, maar ik heb dat nu eenmaal als home page aangegeven.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Bij mij is het altijd Google, maar ik heb dat nu eenmaal als home page aangegeven.
              Idem hier, op alle toestellen doe ik dat sinds jaren zo. [emoji41]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht

Aaaah...dat kan ook de reden zijn ....

Comment

Working...
                X