Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De nieuwe horlogediscussie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: De nieuwe horlogediscussie

    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Tissot maakt deel uit van de Swatch group dacht ik, maar is zeker een degelijk merk: erg goede prijs/kwaliteit.
    Als je niets tegen quartz hebt moet je je beslist een verdiepen in de T-touch!
    Ze gaat tenminste perfect juist en dat is ook van belang.
    En wat is er fout met Swatch of quartz?
    De meeste mensen kopen wat ze graag zien zonder stil te staan bij de achtergrond.
    Ik heb ook enkele goedkope horloges ... die doen wat ze moeten doen zonder meerwaarde.

    Zelfs een ICE omdat er BMW motorrad op staat, gewoon voor de lol dus.



    De fotokwaliteit is wel niet goed, maar allé. [emoji1]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • Re: De nieuwe horlogediscussie

      Tja, ik ben weer verkeerd begrepen; het moet zijn ".... én is een degelijk merk" ( altijd al geweest trouwens - mijn grootmoeder had ook een Tissot )


      Swatch groep: ( En dat zijn niet van de minste merken, behalve Calvin van de onderbroekskes


      Breguet
      Blancpain
      Certina
      Glashütte Original
      Longines
      Omega
      Hamilton
      Tissot
      Swatch
      Calvin Klein (kleding)
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • Re: De nieuwe horlogediscussie

        En deze krijg je zelfs als ///M rijder. Loop perfect in een plastiek verpakking. Niet om te duiken.

        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • De nieuwe horlogediscussie

          Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
          En deze krijg je zelfs als ///M rijder. Loop perfect in een plastiek verpakking. Niet om te duiken.
          Leuk om hebben, dat zijn van die kleinigheden waar ze een klant plezier mee kunnen doen ... voor hun kost dat niet veel en als klant apprecieert men dat. [emoji106]

          Vermoedelijk een cadeau van uw dealer of actie want niet iedereen krijgt deze bij een M.
          Wie goed kan mouwvegen of goede klant is, zal die ook wel krijgen bij een ander type wagen zeker? [emoji16]

          En plastiek of niet, die zal inderdaad wel correct werken.
          De eerste Casio’s indertijd waren ook in een soort plastiek en nu ongeveer 40 jaar later is die nog heel en brokkelt toch nog niet af.
          Oei, we worden precies ouder. [emoji6]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • Re: De nieuwe horlogediscussie

            Om zo eentje te krijgen moet je wel de juiste relatie hebben binnen BMW. Is zeldzaam want die met het ///M logo op de wijzerplaat zijn niet te vinden. Andere horloges met BMW logo zijn in de meeste BMW shops wel te vinden.



            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • Re: De nieuwe horlogediscussie

              Deze is al een beetje meer gesofistikeerd. Uiteraard kwarts maar met een Ronda binnenwerk, al van de betere dus. https://www.ronda.ch/en/about-ronda/ronda-group/

              Last edited by enero; 13 augustus 2018, 17:13.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • Re: De nieuwe horlogediscussie

                Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                Om zo eentje te krijgen moet je wel de juiste relatie hebben binnen BMW. Is zeldzaam want die met het ///M logo op de wijzerplaat zijn niet te vinden. Andere horloges met BMW logo zijn in de meeste BMW shops wel te vinden.
                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                mét ///M logo

                Comment


                • Re: De nieuwe horlogediscussie

                  Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                  Ja, op 2de hands natuurlijk, zou je ze kunnen vinden. Maar ik heb het wel over een ICE -watch, waarmee BMW samenwerkt. Met BMW logo, kan je ze goed vinden en ook met ///M logo maar ik betwijfel dat je een ICE watch met dat logo zal vinden
                  Maar heeft maar weinig waarde, tenzij de reden waarvoor je ze kreeg...
                  Die van mij kan ik daar ook te koop zetten, originele verpakking e.d., maar dat is niet de bedoeling.
                  Last edited by enero; 13 augustus 2018, 19:14.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • Re: De nieuwe horlogediscussie

                    Hier is er nog zo eentje, maar geen ICE-watch.

                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • De nieuwe horlogediscussie

                      Merkgebonden of wagentype gebonden horloges kan men op veel manieren bekomen hoor ... de wereldmarkt is groot. [emoji6]
                      Last edited by VerSeg; 14 augustus 2018, 02:21.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • De nieuwe horlogediscussie

                        Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                        Om zo eentje te krijgen moet je wel de juiste relatie hebben binnen BMW. Is zeldzaam want die met het ///M logo op de wijzerplaat zijn niet te vinden
                        Als die zo zeldzaam zijn (wat ik best wil geloven), dan zijn er toch die zo gek zijn om die van hun te verkopen. [emoji6]
                        Meestal heeft de gadget op zich niet zo een hoge waarde, maar wel een grotere emotionele waarde (als men die term mag gebruiken).
                        Last edited by VerSeg; 14 augustus 2018, 02:24.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • Re: De nieuwe horlogediscussie

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Als die zo zeldzaam zijn (wat ik best wil geloven), dan zijn er toch die zo gek zijn om die van hun te verkopen. [emoji6]
                          Meestal heeft de gadget op zich niet zo een hoge waarde, maar wel een grotere emotionele waarde (als men die term mag gebruiken).
                          Ja, mensen hebben soms weinig respect voor kleine dingen. Diegenen die de gadget bezorgen zullen dat allicht niet waarderen. Maar geld is nog steeds aantrekkelijk zeker...
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • Re: De nieuwe horlogediscussie

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Merkgebonden of wagentype gebonden horloges kan men op veel manieren bekomen hoor ... de wereldmarkt is groot. [emoji6]
                            en het helpt het fanatische voor en bepaald merk. Vroeger kreeg men een sleutelhanger met het embleem van het merk erop, nu verkoopt men horloges met het merk. Twee keer prijs dus...
                            Leeft en LAAT LEVEN !

                            Comment


                            • Re: De nieuwe horlogediscussie

                              Als je maar weet dat je dat rustig zelf mee betaald hebt.

                              Voor niks gaat de zon op.

                              Comment


                              • Re: De nieuwe horlogediscussie

                                Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                                Als je maar weet dat je dat rustig zelf mee betaald hebt.

                                Voor niks gaat de zon op.
                                Dat is inderdaad voor krijgers zo altijd zo...
                                Leeft en LAAT LEVEN !

                                Comment

                                Working...
                                X