Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

onterechte geoblock

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: onterechte geoblock

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Twee andere of twee verschillende. M.a.w. Via de be site zie je twee keer hetzelfde IP (wat is dan de provider die er bij staat?)
    Via de .org twee keer hetzelfde maar verschillend van de .be site of effectief twee keer een verschillend IP (en welke provider staat er dan bij?)

Je kan ook hier je IP zoeken en klik rechts op "your public IP address". Je krijgt dan je IP te zien, het land, provider.
    via de .be site: 2 identieke ip's - Belgacom bij beide
    via de .org: : 1x als via de .be site; 1x iets totaal anders (op mijn werkpc) - provider zag ik daar precies niet bij staan

via uw laatste link zit ik weer in Amsterdam :-)
    Wellicht zal het dus wel zo zijn dat mijn werkpc steeds over de werkservers geleid wordt op één of andere manier
    https://www.facebook.com/devrieset/

Comment

Re: onterechte geoblock

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      Mogelijk.

Blijft ook de vraag hoeveel rechten iemand heeft op een werkcomputer om dingen aan te passen.
      Licht aan de os en wat de werkgever wil. Ik kan heel veel met mijn Linux werk notebook. Mijn werkgever heeft dan ook geen Windows Enterprise die dicht gespijkerd is. Op mijn vorige werknotebook met Windows bij een grote werkgever had ik veel meer moeite om dingen te bewerkstellen. En wat betreft live voetbal. Ik kan gewoon live voetbal kijken met NL ip. Het ligt er waarschijnlijk aan dat de DRM voor problemen zorgt op werk notebook. Met Chrome kan ik geen tv kijken en met Firefox wel op fysiek dezelfde Android Tablet. Dus probeer eventueel een andere browser met de werk pc.
      Waar een wil is, is een weg
      ---------------------------------

Comment

Working...